xxrene
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 nov 2007
Hoi,
Bij voorbaat excuses als dit onderwerp niet in de goede categorie geplaatst is het gaat namelijk om een os, harde schijf en sofware.
Het moederbord is een MSI K8N Neo4 chipset Nvidia Nforce4
Het volgende zou ik aan jullie willen voorleggen:
Het lukt me niet om Windows XP pro (verder te noemen XP) op de nieuwe Sata schijf te installeren (no bootable harddisc found). Er is geen A: station aanwezig maar ik heb begrepen dat je de XP schijf kan slipstreamen en zo de gewenste driver kan toevoegen.
Mijn vragen:
Welke driver moet er worden toegevoegd?
Zal het dan wel lukken?
Ik zal ooit wel een ander moederbord kopen. Op de XP schijf staat dan de op dit moment benodigde driver. Is dat schadelijk?
Is het daarom verstandig om van de XP cd eerst een kopie te maken?
Zoja, is dat dan wel legaal?
Bij voorbaat veel dank,
Groeten,
René
Bij voorbaat excuses als dit onderwerp niet in de goede categorie geplaatst is het gaat namelijk om een os, harde schijf en sofware.
Het moederbord is een MSI K8N Neo4 chipset Nvidia Nforce4
Het volgende zou ik aan jullie willen voorleggen:
Het lukt me niet om Windows XP pro (verder te noemen XP) op de nieuwe Sata schijf te installeren (no bootable harddisc found). Er is geen A: station aanwezig maar ik heb begrepen dat je de XP schijf kan slipstreamen en zo de gewenste driver kan toevoegen.
Mijn vragen:
Welke driver moet er worden toegevoegd?
Zal het dan wel lukken?
Ik zal ooit wel een ander moederbord kopen. Op de XP schijf staat dan de op dit moment benodigde driver. Is dat schadelijk?
Is het daarom verstandig om van de XP cd eerst een kopie te maken?
Zoja, is dat dan wel legaal?
Bij voorbaat veel dank,
Groeten,
René