Windows XP op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
O Wat moet ik dan doen? Kan ik Windows XP naast windows 7 installeren?

Dat zou je inderdaad kunnen doen. Een dual boot maken.

Ik ga mee met crash in deze. Dat is inderdaad de beste volgorde.

Omdat met dual-boot, je eigenlijk de oudste Windows het eerste moet installeren.

Oo dus ik moet nu Windows XP downloaden en dan Windows 7 dan kan ik net zo goed blijven op Windows XP en 7 niet downloaden?

Ja XD maar is er echt geen mogelijkheid om het gewoon naast windows 7 te doen? In de plaats van naast Windows XP?

Het kan allebei. Maar als je Windows 7 al hebt en er XP naast wilt zetten moet er net iets meer gebeuren om het goed te laten werken.
Verder zou het geen enkel probleem moeten zijn.

Je zal zelf moeten zorgen dat je een dual-boot menu krijgt met opstarten. Daarbij Wil Windows Xp graag op de C-schijf/partitie geïnstalleerd worden.

:O Ja dan moet ik maar windows XP downloaden en windows 7 weg halen. Ik ga het nu meteen doen ik ben over paar uurtje's back na het installeren

Je kunt eventueel ook VMware (commercieel) gebruiken om een virtueel Windows XP systeem op te zetten. VMware heeft een goede DirectX 9 ondersteuning.

Windows XP er op zetten is niet gelukt ik weet niej waarom! Maar, waar download ik die VMWare? Nou anders gezegd: Welke? Er zijn zoveel downloads!

Ben ik net lopen zoeken naar mijn Windows XP CD en wat vindt ik: VMWare Workstation :shocked::shocked::shocked:

Je hebt wel VMware Workstation v7.1 of hoger nodig voor een goede DirectX 9 support.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan