Windows xp opnieuw feinstraleerd internet doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

333a1

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2012
ik heb op me ocmputer windows xp geinstraleerd maar internet doet het niet ik gebruik zon internet kabeltje hoe kan ik internet krijgen zoda tik drivers enzo kan instaleren want me geluid enzo doet het niet

Je moet eerst de chipset drivers installeren die staan op de CD die bij je PC of moederbord werd geleverd.
Als je die niet hebt kun je ze via een andere PC downloaden bij de fabrikant van je PC of het moederbord.

Hoi,

Door de drivers die je nodig hebt te downloaden van de site van het moederbord of als het een merk pc is van die site en deze op een usb stick te zetten en die op de te installeren pc aansluiten en zo de drivers nstalleren.

Door in Apparatenbeheer te kijken.
Daar zie je gele uitroeptekens, die aangeven dat je ontbrekende drivers danwel foutieve hebt.

Wellicht kunnen we je helpen.
Zoals Modag al aangeeft, kom je met de pc producent bekend te maken al een stuk verder.

Op hun site vind je meesta de drivers voor de diverse besturingssystemen.
Je moet dan echter wel Producent en de gegevens van de pc zoals type/naam/nummer/uitvoering hier plaatsen.
Wellicht kunnen we je dan zo aan een link voor je chipset etc. helpen.

eerste probleem is opgelost maar nu vraagt ide als ik een dvd opstart naar dvd decoder war kan is dat krijgen

Ander probleem?
Dan graag een nieuw item openen.
Damn heeft het opnieuw de aandacht van alle Forummers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan