Windows xp opnieuw geinstalleerd geen muziek meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimmie8420

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Berichten
11
Hallo Allemaal,

Allereerst ben ik als dame erggg blij met dit forum!!!!

Mijn vraag: Afgelopen mei is mijn computer helemaal leeggegooid en is windows xp opnieuw geinstalleerd. Sinds dien doet mijn volume het niet meer (hoor alleen gepiep uit de computer zelf). Nu ben ik vanmorgen zo bezig geweest met het installeren van drivers?!?!?! dat ik ineens geen volume panel meer heb.. snap er niks meer van heb nu helemaal niks meer.

Kan iemand mij hierbij helpen aub???

Thnx alvast!!
 
Natuurlijk kunnen we helpen, maar dan hebben we wel wat meer informatie nodig:

Gaat het om een los geplaatste geluidskaart? Geef dan naam en type van die kaart

Is het geluid onbaord, dan:

Indien een merk-pc, zoals b.v. Dell, Packard Bell, Medion, Compaq, HP enz. hier juiste merk en type van de pc vermelden

Indien het een samengestelde pc is, dan hier merk en type moederbord vermelden
 
Wow wat zijn jullie snel.

Oke dat is hem dus niet kan ik met Everest bekijken wat wat is? De computer is namelijk gesloten :S

Of waar kan ik anders vinden wat wat is?

Thnx alvast
 
Ok, download en installeer deze driver maar even (na downloaden eerst uitpakken)
 
ja hij draait op xp

Welke gegevens moet je hebben van de PC Wizard (heb m maar gedownload stuk makkelijker i think)
 
hoe kan ik hem uitpakken met winrar? en installeren? Mn winrar loopt nu trouwens de hele tijd vast, als ik probeer naar de bovenste map te gaan

Heel irri als je er bijna geen verstand van hebt..

Thnx alvast weer voor jullie hulp!
 
Dubbelkik gewoon eens op het bestand, wellicht is het zelf-uitpakkend
 
Als ik hem laat uitpakken gebeurt er niks.. (volgens mij doe ik het niet goed..) maar als ik dan een setup.exe (toepassing) wil starten zegt hij bestuuring niet gevonden.. Nu staat er volgens mij in winrar nog meer bestanden. Dus weet begod niet welke ik moet ''uitpakken'' en hoe...
 
Ik zal hem zelf even downloaden (gaat helaas niet zo snel bij Asus) en nakijken, kom straks bij je terug...
 
Nu heb ik winrar even uit mn software gegooid (hij liep de hele tijd vast) en mijn comp. opnieuw opgestart, en nu zegt hij dat hij nieuwe hardware gevonden heeft. Nou wil ik dat dus installeren maar dan krijg ik deze tekst in beeld:


Wizard nieuwe hardware gevonden

Met deze wizzard kunt u software installeren voor:

Multimedia Audiocontroller

Als er een installatiedisk of cdrom met deze hardware is meegeleverd,moet u deze nu in het station plaatsen

Wat moet de wizard doen?
De software automatisch installeren (aanbevolen)
Ik wil zelf kiezen (geavanceerd)

Als ik dan op volgende klik krijg ik:

De hardware is niet geinstalleerd omdat de benodige software niet is gevonden (opsporen via internet)
 
Ok, download is klaar.

Wanneer ik het rar bestand uitpak, krijg ik een mapje met de naam "ADI1980"

In dat mapje weer heel vel bestanden, waaronder 2x setup. 1x met omschrijving toepassing en 1x met omschrijving configuratie.

De setup met omschrijving toepassing moet je uitvoeren.
 
Wow!! Hij doet het :D :D :D Nu heb ik rechtsonder in beeld een blauw vierkantje met een witte driekhoek erin (nog geen volume paneel zeg maar) is dat nog nodig of is dit zo genoeg?

Dan heb ik nog 1 vraagje? BEstaat er een soort opschonings [programma hoe ik kan zien wat ik wel en niet kan deleten van mn comp. Aangezien ik vandaag wel t een en ander heb gedownload ivm dit probleem (behalve jou bestandje werkte er niks overigens)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan