[Windows XP] opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winghack

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2003
Berichten
3
Plotseling starte mijn pc opnieuw op. Toen hij bij het laadbalkje van Windows home was aangekomen zag ik heel kort ff een blauw schermpje en toen reboote hij zich weer en zo achter elkaar door. Ik dacht van oh, ik zet hem even uit en weer aan dus ik doe dat maar helaas nog steeds het zelfde en wou ie dus nog niet opstarten. Ik heb ook tijdens t opstarten op F8 gedrukt maar in veilige modus en laatst bekende configuratie wil hij ook nog steeds niet opstarten. Onder tussen heb ik windows opnieuw geinstalleerd op een andere harde schijf zodat ik toch bij mijn files kan komen maar het probleem is dat ik niet bij de belangrijkste files kan komen want die zijn beveiligd omdat die opgeslagen stonden in "mijn documenten" en dus onder mijn windows login naam staan. Weet iemand hoe ik windows weer kan laten opstarten of hoe ik wel weer bij mijn beveiligde bestanden kan komen. ps Ik weet wel het wachtwoord nog gewoon maar als ik via mijn nieuw hardeschijf de map met mijn loginnaam van de andere harde schijf wil openen zegt ie dat ie beveiligd is en niet kan worden geopend maar ik kan daar dus niet mijn wachtwoord intypen.

Laat maar horen, ik hoop dat ik deze belangrijke bestanden terug kan krijgen.
 
Lijkt wel een corrupt register maar ik zou ook de boel laten scannen op virussen.
Heb je misschien met rechten en beveiliging gewerkt op de oude schijf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan