Windows Xp opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnaut89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
2
Dit weekend heb ik zojuist mijn laptop HP-Compaq F761US geformateerd. Er zat Windows Vista op en is gekocht met volle installatie 2 jaar geleden in Amerika.
De laptop werd steeds slomer dus ik besloot hem te formateren en XP proberen op te zetten. Nu is dat allemaal wel gelukt en sta ik op het begin de XP op te bouwen. Echter maakt de computer geen standaardverbinding aan met het internet. Dus ging ik op zoek op een andere pc naar de benodigde Drivers van Internet( Hp-Compaq site). Het probleem is alleen dat sommige wel werken en sommige niet. De belangrijkste kunnen niet geinstalleerd worden. De installatie stopt opeens. Gebeurd bij Audio, Internet etc. Terwijl keyboard devices en touchpad drivers wel geinstalleerd zijn.

Als ik bij mijn apparaatbeheer kijk zie ik ook overal Gele vraagtekens en uitroeptekens staan.
bijv bij Base System apparaat, Coprossesor, Ethernet COntroller, PCI Devise, SM buscontroller en USB controller. Zover ik weet heb ik gewoon de juiste drivers....
Ik ben ten einde raad :(
 
Je moet de chipset drivers(van je moederbord) eerst installeren, daarna de rest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan