Windows XP Pro Folder Options

Status
Niet open voor verdere reacties.

krelius

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Bij de folder options in windows XP kun je aangeven of je wil dat folders zich in hetzelfde venster openen, dan wel in een nieuw venster. Ik heb hier altijd aangevinkt 'openen in hetzelfde venster' want dat vind ik handig. Sinds enige tijd echter willen mappen niet meer in hetzelfde venster openen en wordt telkens een nieuw venster geopend. Terwijl hetrzelfde nog steeds staat aangevinkt! Dit is verdomde irritant en knap lastig en vereist extra handelingen. Wat ik ook probeer ik krijg het niet meer voor elkaar om mappen in hetzelfde venster te laten openen. Ik ben ten einde raad! Hoe kan dit? En: hoe los ik dit op?

Dat is wel een hele leuke site met een grote hoeveelheid tweaks, bedankt voor de tip.
Maar dat regfiletje werkt niet, het is voor INTERNET-explorer en mijn probleem zit juist in Windows-explorer.
mzzl,

Krelius

Sorry, iets te snel gelezen;)

Typ in start\uitvoeren:

regsvr32 /i shell32 [geef enter]

Als dat niet lukt, ga je naar dezelfde site. Download nr. 209 (rechter zijde).

Groetjes,
Bennie

Bennie, je bent geweldig!

Ja, echt waar! :thumb:
Ik heb eerst dat andere regfiletje geprobeerd en dat lukte weer niet, hoewel het volgens mij wél het daarvoor bestemde file was, enfin.

Vervolgens die regel ingetikt en ik kreeg hetvolgende antwoord: DllRegisterServer and DllInstal in shell32 succeeded
:D
En nu doet ie het weer zoals het hoort! Ik ben je zéér erkentelijk, want ik was al de waanzin nabij.

Ik zou alleen nog wel willen weten wat er nu precies is gebeurd eigenlijk..

mzzl,
krelius.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan