windows xp pro heeft windows 2000 thema

Status
Niet open voor verdere reacties.

kivdw

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Berichten
136
Beste iedereen,

Ik heb sinds kort windows xp professional geinstalleerd. Een paar dagen erna heb ik de service pack 2 geinstalleerd. Alleen heb ik nu dat lelijke windows 2000 thema. Ik heb al geprobeert om bij "Display properties" en dan "Themes" de windows xp stijl te kiezen, maar dat hielp niet.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt,

Kaj-Ivar
 
Kijk eens in je beeldscherm eigenschappen.
als die op 8 bits kleuren staat krijg je juist dat oude 2000 thema.
Ik dacht dat je voor xp iconen enzo 16 bit en hoger moet gebruiken..
:confused:
 
Of misschien staat jouw thema service uit.
Dan werkt het ook niet..

Oplossing:
Start - Uitvoeren - services.msc - OK
Zoek theme in het lijstje en dubbel klik deze.
Klik op start en zet opstart type op automatisch.

Succes,
Mathijs
 
Installeer eerst de alle benodigde XP drivers voor de chipset en andere devices, o.a. de grafische kaart.
 
mmm.. tja, als het allemaal niet helpt, weet ik miss wel iets anders,
Vista style?
Linux Ubuntu style?
Mac OSX style?
tja, ze kunnen alle 3, en ook is er een programmatje die de standaart XP taakbalk geeft, het heet Objectbar 2.0, je moet helaas dn wel de enhanced versie (kost eigelijk geld) nemen, maar je kan um natuurlijk via torrent downloaden, en dt progje is er grappig, want het werkt ook in veilige modus, dus krijg je dit effect (zie bijlage):
Als je Vista, Ubuntu of OSX style wilt, voeg me toe op msn; Mike_de_snoo@hotmail.com
screenshots:
OSX%20Style.jpg

DIt is OSX, bovenste balk is de standaart taakbalk, onderste balk is een zelf gemaakt objectbar theme, en de officiele taakbalk, natuurlijk kan je ze beide verbergen of 1 van de 2 nemen ;)

Vista%20Style.jpg

Dit is Vista, de Sidebar is Thoosjes Sidebar je kan in de sidebar zelf alles instelle qua objecte etc.,
de taakbalk heeft een start knop die zoomt,deze ik heb uit de Vista transformation pack kunnen halen, ik heb ook nog een andere styles voor de taakbalk;)

linuxubuntustyleod9.th.jpg

Dit is Ubuntu, valt niet veel over te vertellen eigelijk, maar hijs wel mooi,
Ik heb ook nog voor elke skin een Boot- en Logonscreen, en ik ben besig met dei Windows media center 2005 skin (deze staat niet op windows PRO en Home, hij is al af, maar heb nog geen screenshot gemaakt, vind um erg goed al zeg ik ut zelf)

en voor dat ik het vergeet, ik heb ook nog een screensaver, en iconen, muiswijzers voor alle skins, en je hoeft geen transformation pack te installeren, en is daardoor 100% veilig, je hebt maar 4 progjes!; IconTwealer (iconen (niet verplicht)), LogonStudio (Logonscreen (niet verplicht)), Bootskin (bootscreen (niet verplicht)) en Objectbar (OSX taakbalk (niet verplicht)), je ziet dat alle programmatjes niet verplicht zijn, je kan ook zelf helemaal kiezenw at je wil, dus voeg me toe! Mike_de_Snoo@hotmail.com
 

Bijlagen

  • XP in veilige modus.JPG
    XP in veilige modus.JPG
    52,8 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan