Windows XP pro instalatie bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulefy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Hoi ik heb een probleem en kom er zelf echt niet uit. ik heb sinds 2 weeken een Point of View 9800 GT 1GB gekocht. ik heb deze geinstaleerd op mijn PC maar ik kreeg in games dat mijn beeld bevriest. dus ik even wat rond gekeken bleek het dat ik een bios update moest doen dus ik heb dit gedaan. maar nog steeds werkte niet alles. dus ik dacht nou dan instaleer ik windows XP gewoon keertje opnieuw. ik wil dit dus gaan doen. maar na de format loopt hij random fast op het instaleren. soms op 39 Min 33 Min en 20 min. heb het 4 x herhaald maar hij doet het nog steeds niet. kan iemand mij helpen.

MvG Matthijs

Goedemorgen,

Misschien dat instalatie cd-rom beschadigd of vies is, en anders heb je geen problemen met de cd-rom(dvd) speler voor die tijd gehad zou ook nog kunnen dat die niet helemaal in orde is?

Modag

Je hebt een duidelijk hardware probleem.
Probeer eens windows te installeren met je oude videokaart.
Of als je een onboard videokaart hebt,gebruik die eens.

jah kijk video kaart heb ik niet meer. die heeft mijn broer. CD van XP is nog goed heb ook al andere cd geporbeerd maar die onboard video kaart.op mijn moederboard zit aleen een aansluiting met puntjes daar past mijn aansluiting niet op van mijn beeldscherm. (ben niet echt ervaren in PC's :P) ik maak wel een nieuwe Boot CD van Vista dit keer en kijk wel hoe dat werkt.zal ook even mijn disc drive vervangen. maar ik heb zelf het gevoel dat het aan de video kaart ligt maar hoe sluit ik nu mijn scherm aan op mijn onboard video kaart.

ik ben nu bezig met windows xp pro SP 3 te instaleren met andere VGA hoop dat het nu werkt maar waar kan het probleem aan liggen dat mijn PC ook freezed als ik games aan eht spelen ben. ik heb de nieuwste drivers + nieuwste bios voor mijn PC

BTW mijn specs zijn:

4CoreDual-SATA2
Point of View 9800 GT 1 GB
1 G Geil DDR2 X2
500 GB Samsung HD
E4400 draaiend op 2.4 Ghz (i know moet beter..)

VGA draait op 32 Granden
CPU op 31 tijdens het gamen.

Hoop dat iemand weet wat het proleem is zo niet breng ik de kaart terug naar de winkel en zeg ik dat hij het niet doet bij mij en haal ik een ATI 4870

net geprobeert met een andere VGA maar zonder succes ben nu andere HD aan het proberen.. ik hoop niet dat de mijne kapot is die was 100 euro... en is niet eens zo oud miss een jaar. nou jah ik zie wel als dit het niet is miss mijn CPU dan anders zit het mis in mijn moederboard CD is het ook niet want bijde XP PRO cd's doen het prima met formateren en dan met instaleren Freez screen.. ik word er nu toch wel beetje moe van nu denk de 10e keer dat ik opnieuw aan het instaleren ben..

Hoi,

Op de hd's heb je meestal wel een jaar of 3 garantie maar kijk eens op de site van je hd merk of daar geen tooltje staat om de hd te testen.

Modag

gaat toch een beetje lastig als ik mijn PC niet kan instaleren kan ik ook geen progama instaleren. of bedoel je dat ik hem uit mijn pc haal en dan in een andere pc doe. de gene die ik nu gebruik?

gaat toch een beetje lastig als ik mijn PC niet kan instaleren kan ik ook geen progama instaleren. of bedoel je dat ik hem uit mijn pc haal en dan in een andere pc doe. de gene die ik nu gebruik?

Hoi,

Meestal zijn dat tooltjes die je op een floppy zet en dat je daar dan vanaf opstart en hem zo kan testen.
Maar dat wat jij wil kan ook in een andere pc zetten
Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan