Windows Xp Pro Instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

L&BHelpdesk

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2003
Berichten
7
Hallo,

Kan ik van windows 2000 Professional Upgrade naar Windows XP Professional zonder dat ik m'n HD moet leeg gooien want ik hadt voor die windows 2000 had ik Win Xp home staan maar dat was een 30 dagen versie om dat die bij mijn vaders zijn dell was geleverd......

Dus mijn vraag is kan Windows 2000 Professional Upgrade Naar Windows Xp Professional Upgrade????



Met Vriendelijke Groet Nicky Latour
 
ja dat kan maar een schone instal is natuurlijk veel beter !!
 
Oke ik begrijp het maar ik heb daar geen zin in snapie om mijn HD leeg tegooien snapie maar hoe zit het dan met driver bijvoorbeel met mijn Geluidskaart en mijn Netwerkkaart en Mijn TV kaart de (PCTVPro) kan dat wel op Windows Xp Pro en hoe gaat het dan met Games

Met Vriendelijke Groet Nicky Latour
 
Geplaatst door L&BHelpdesk
Oke ik begrijp het maar ik heb daar geen zin in snapie om mijn HD leeg tegooien snapie maar hoe zit het dan met driver bijvoorbeel met mijn Geluidskaart en mijn Netwerkkaart en Mijn TV kaart de (PCTVPro) kan dat wel op Windows Xp Pro en hoe gaat het dan met Games

Met Vriendelijke Groet Nicky Latour
over welke gamen hebben we het hier dan?
en je drivers...xp ondersteunt alle drivers (maar bij onboard spul kan het nog wel eens problemen geven)
 
OKe! aaajeetee bedankt voor de tip alles is bij mijn PCI ???? Wat ik net had gevraagt over games die want je hebt namelijk games die niet Windows XP Pro Compatibel zijn of zie ik dat verkeerd???


Met Vreindelijke Groet Nicky Latour
 
En dan heb ik nog een vraag Als ik Windows 2000 Upgrade naar Windows XP Pro krijg ik dan geen Dubbelboot

Met Vriendelijke Groet Nicky Latour
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan