Windows XP pro installatie probleem op SATA schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijf ik van mening dat het probleem van niet kunnen lezen ,het punt van de drive letter is.

Is er echt niet de mogelijkheid de Smartkaart een drive letter te geven?

Externe USB disk kopen/lenen:confused:
 
Ik had laatst een Asrock bordje voor iemand ingebouwd, met de cd erbij waar die vermaledijde VIA drivers op stonden, ik die drivers gewoon gekopieërd naar een flop, XP wilde die driver flop dus niet pakken.:confused:

Maar die cd was ook opstartbaar, en daarmee werd er gevraagd om een driver flop te brouwselen, en deze flop werkte wel, gekontroleerd met de zelf gemaakte flop, geen verschil.:shocked:

Heb hierin de nieuwste drivers van VIA erin geplaatst, en die deed het ook.

Moraal van dit verhaal, geen.:evil:
 
Die USB-floppy disk is een optie, maar als je de link van Boeing-737 bekijkt vind ik dat een hoop geld voor een Windows installatie(€ 46,39). Op diverse forums, wordt aangegeven dat alleen twee merken USB-floppy drives goed werken op deze laptop.(Fujitsu/Siemens en Teac)

De laatste link die ik zelf gaf, komt van het Fujitsu/Siemens forum en is van iemand die ook al problemen heeft gemeld aan het bedrijf. Zag net pas, dat er ook een Engels talige uitleg is van die cd maken, nou ben ik bijna klaar om de cd te branden.:p
 
Laatst bewerkt:
BANDIT123 zei:
Is er echt niet de mogelijkheid de Smartkaart een drive letter te geven?
De cardreaders krijgen van Windows XP toch drive letters??






Edit: ineens drie posts ertussen..
 
Laatst bewerkt:
Boeing_737 zei:
De cardreaders krijgen van Windows XP toch drive letters??
Ja, maar hoe zit dat in een "Dos-achtige" omgeving?
De schijf is leeg.

De cd-rom is klaar inclusief Service pack 2, was toch al bezig. Het lijkt er op dat dit goed werkt, zeg ik voorzichtig. Windows XP SP2 wordt momenteel geinstalleerd.:)
 
Windows XP SP2 staat er nu op, nu de drivers installeren.:)
 
crash zei:
Windows XP SP2 staat er nu op, nu de drivers installeren.:)

110.gif
 
Ik ga er ook vanuit, dat het nu verder lukt, morgen weer een dag om de rest te installeren.:)
 
Alle drivers geisntalleerd en nog wat extra software. De laptop draait prima voor zover ik kan zien.
De link van het Amilo-forum heeft daarbij goed geholpen. Met deze cd-rom kun je de F6 toets tijdens de setup overslaan, omdat de driver nu in de Windows cd-rom ingebakken zit.:)

Iedereen bedankt voor het mee helpen/denken/uitzoeken.
 
crash zei:
Alle drivers geisntalleerd en nog wat extra software. De laptop draait prima voor zover ik kan zien.
De link van het Amilo-forum heeft daarbij goed geholpen. Met deze cd-rom kun je de F6 toets tijdens de setup overslaan, omdat de driver nu in de Windows cd-rom ingebakken zit.:)

Iedereen bedankt voor het mee helpen/denken/uitzoeken.

Zo leren we weer wat bij :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan