Windows XP Pro + Updates + SP2 + Office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Berichten
267
Is bijna 6GB????
Op mn zo goed als kale HDD waar net windows op is geinstalleerd is al bijna 6gb (5,83) gebruikt.
Is dat niet achterlijk veel? Oke Office gebruikt 600GB, maar dan nog vind ik het belachelijke veel. Of klopt het ongeveer wel? Het enige dat er op staat: Windows, alle updates, een paar drivers en office 2003
 
Ik denk niet dat office 0,6 terabyte in beslag neemt:p .

Maar eff serieus, hoe staan je instellingen voor systeem herstel. Probeer es alle vorige systeem herstellen te verwijderen(met uitzondering van de laatste). Moet wel een gig of twee schelen(of meer).

Ik zelf heb op mijn c schijf (4,3 gig van de 20) in gebruik, en heb er veel proggies op staan(geen zware) maar wel office en co.
 
Laatst bewerkt:
Kijk hier 'ns.

Hoe heb je systeemherstel ingesteld? Dat neemt namelijk standaard 12% van je schijfcapaciteit.
 
Geplaatst door Fat_Tony
Ik denk niet dat office 0,6 terabyte in beslag neemt:p .

Maar eff serieus, hoe staan je instellingen voor systeem herstel. Probeer es alle vorige systeem herstellen te verwijderen(met uitzondering van de laatste). Moet wel een gig of twee schelen(of meer).

Ik zelf heb op mijn c schijf (4,3 gig van de 20) in gebruik, en heb er veel proggies op staan(geen zware) maar wel office en co.

Als ik Systemrestore uitzet heb ik 4.39GB op deze schijf in gebruik, dus met álle updates, SP2 en Office á 600>M< B ;)
Dus weet niet of dat erg veel is?
 
Heb je wel al die systeemherstellen verwijderd(ik weet niet of ze er zijn nu je het hebt uitgeschakeld). En zijn al je mappen zichtbaar(verborgen mappen doel ik op). Want bij office plaats die ook een map die wat installatie dingen hebt.

Hmm, wat je kan proberen is ccleaner installeren(droomprog), verwijderd al je troep enzo. En check die link die ikself heeft gegeven.

Ik kan je vertellen dat mijn mappen "windows", "program files" en "document and settings", respectievelijk "2,52 gig", "978 mb" en "718 mb" groot zijn.

Reden waarvoor de windows map zo groot is dat ik de backup en temp mappen niet heb geleegd sinds sp2 installatie.

Hopelijk heb je hier wat aan, hoe groot is je partitie eigenlijk waar je windows op draait?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan