Windows XP probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen82

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Hallo,

ik zit met het volgende probleem:

Sinds gisteren had ik al enige registerproblemen. Word en andere programma's gaven de melding dat er geen gegevens in het register waren opgenomen en dat er niet verder gestart werd.

Alles draaide verder in mijn ogen naar behoren.

Nou zet ik vandaag de computer aan en hij lijkt normaal op te starten. Echter het blauwe beginscherm verschijnt helemaal niet en slaat vast.
Nu dacht ik dat het met de veilige modus wel te kunnen fixxen, echter kom ik dan ook niet verder dan bij de "normale modus".

Toen dacht ik: er zit maar 1 ding op en dat is de recovery-cd erbij pakken die bij mijn fujitsu was meegeleverd. Toen ging deze xp plots opnieuw installeren en heb nu twee versies erop staan.

Ik heb nu op de 'nieuwe' xp geen geluid en dergelijke. Ook de programma's niet. Wel is de map windows.0 verschenen in de map.

Weet iemand de handigste oplossing? Ik wil dus eigenlijk de eerste xp weer kunnen gebruiken zoals het eerst was.

Bij voorbaat dank,

Groeten,

Jeroen de Jong

Staan er dingen op de schijf die je echt NIET kwijt wil?
Anders zou ik er namelijk voor kiezen om te formateren. Zo heb je weer een 'schone' pc............

Ook als dit wel het geval is kan je via C: die bestanden nog wel te pakken krijgen en evt op cd fikken.

Bestanden die ik niet kwijt wil zal ik wel op een ceedeetje knallen.

Misschien nog een tip voor de beste formattering? Heb namelijk nog nooit hoeven te formatteren:S

Als je hoge mate van beveiliging en netwerk mogelijkheden wil is NTFS mooi. Anders kan je ook voor fat32 kiezen hoor. Voor de werking van pc (voor zover ik weet) maakt dit geen verschil..........

succes

ps denk aan je adres boek en email die je wil bewaren en eventueel de favorieten. Ook de exe bestandjes van gedownloade proggies (indien aanwezig)

hartstikke bedankt voor je snelle reactie

kom er denk ik wel uit

Groeten!

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan