Windows XP probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

galinn

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2007
Beste,

Elke keer als ik mijn computer opstart en ik start bijvoorbeeld internet op dan krijg ik een vervelende error namelijk:

Setup Error:

The setup hase encountered a problem during install. please review the log files for further information

dan druk ik op oke en dan begint de windows installer te installeren waarnaar hij er abrubt mee stopt en dan kan ik pas op het internet, dit heb ik elke keer als ik op internet wil.

Hetzelfde heb ik als ik via start, bijvoorbeeld mijn documenten wil openen, dan krijg ik hetzelfde als hierboven, MAAR dat is alleen eenmalig als ik daarna namelijk weer een map wil openen via start dan gaat het goed en krijg ik geen error!

graag wat response aub

bij voorbaat dank,

The setup hase encountered a problem during install. please review the log files for further information

Review the log files:

menu start -> uitvoeren -> type eventvwr

dan zit je in de logboeken. Kijk daar eens op wat die foutmelding betrekking heeft onder systeem en onder applicaties.

graag wat response aub

/offtopic
Mocht iemand met het verkeerde been uit bed zijn gestapt zal hij het zeker niet beantwoorden :cool:
/end offtopic

Met de verstrekte info kunnen we niets behalve net als jij concluderen dat er iets mis is.

Kijk eens in de logfiles zou ik zeggen.
te vinden oa in
menu start -> uitvoeren -> eventvwr
>systeem.. rode kruisjes of uitroeptekens ergesn?

Toevallig laatst nog hard of software geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
hallo en bedankt voor de snelle reacties

ik heb het uitgevoerd en ik heb: waarschuwingen en fouten ontdekt in het systeem vak

als ik op de fout druk voor verder info dan zie ik dit

De SmartLinkService-service heeft een ongeldige status 0 gerapporteerd.

ow en sorry voor de ietswat slordige afsluiting 'k ben een beetje ziek van dit probleem

ps.

ik heb nog wat doorgespit om nog andere errors te vinden en ik vind zowaar nog een fout:

Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: 804e2e08, parameter3: a85b2bd4, parameter4: 00000000.

Laatst bewerkt:
Als ik in de Logboeken van Systeembeheer kijk en dan b.v. in Systeem, klik ik rechts op een foutregel en kies ik voor Eigenschappen.
Ik zie dan het onderstaande beeld. Heb jij het ook zo gedaan?

(Klik voor vergroting.)

Laatst bewerkt:
Mmm...meestal staat er meer in dat venstertje. :confused: Stond er geen Event ID bij?
Welke antivirus-scanner gebruik je? Kijk hier.
Gebruik je Internet Explorer 6?
Heb je SP2 en alle updates geinstalleerd?

NB: kijk ook in logboek Toepassing, of je daar omstreeks dezelfde tijd een fout vindt.

Hoi,

Ik gebruik AVG niet de betaalde, maar de normale gratis versie bevalt me goed
ik gebruikte de nieuwste internet explorer maar 'k gebruik nu firefox die bevalt me beter.
ik heb SP2 en de updates die worden automatisch gedown 'k hoef alleen toestemming te geven om ze te installen!

k heb ook in het venster van applications gekeken:

Vastgelopen toepassing: iexplore.exe, versie: 7.0.6000.16414, vastgelopen module: mshtml.dll, versie: 7.0.6000.16414, vastgelopen op: 0x00098553

hmm is inderdaad hetzelfde als mijn probleem

't ding is alleen ik gebruik internet explorer 7

valt dat ook onder deze versie?

greetz

Microsoft heeft het artikel op 5 april 2006 voor het laatst beoordeeld (op geldigheid). Het gebeurt in de Knowledge Base wel vaker, dat een oorspronkelijk voor een andere versie (van Windows, van IE of WMP) geschreven artikel, ruimer gebruikt kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan