Windows XP Professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
4.683
ik heb een belangerijke vraag !!!

ik heb nu windows er opnieuw opgezet (HALF)

nu vraagt hij om een CD Code,
ik heb de originele verpakking niet meer, dat komt omdat ik een CD Koffertje heb en daar die cd in heb gedaan... weet iemand hoe ik dit op kan lossen ???????????????????

mvg remco
 
CD Code, bedoel je daarmee de serial?
 
ja volgens mij wel, Certificaat van Echtheid vroeg hij om,

ik weet dat dit VOLGENS MIJ niet mag, maar ik heb de originele versie dus
ben ik officieel niet in overtreding
 
Nouja, er zijn natuurlijk van allerlei site's (excuses als ik dit niet mag bespreken), maar omdat ik dit denk ik niet mag bespreken, kun je beter terug naar de winkel gaan met de CD en alles uitleggen.
Trouwens, welke CD van XP heb je dan, misschien dat ik je eraan kan helpen.
 
ik heb de originele versie van windows xp professional,
en mijn pc is al bijhoorlijk oud, dus terug naar de winkel gaan zit er denk ik niet in
 
legaal zou je eventueel van microsoft een nieuwe key kunnen kopen. voor de rest zijn er volgens de wetgeving en gebruikers overeenkomst van microsoft zelf geen andere legale opties
 
kan iemand me er dan heeel misschien iets minder legaal aan kunnen helpen PLEASE ??

anders moet ik weer een licentie kopen, terwijl ik gewoon de volledige versie hier heb liggen :(
 
kan iemand me er dan heeel misschien iets minder legaal aan kunnen helpen PLEASE ??

anders moet ik weer een licentie kopen, terwijl ik gewoon de volledige versie hier heb liggen :(
Zoals eerder gevraagd:"Welke CD-ROM Versie van XP heb je dan?
 
hoebedoel je ????

ik heb Professional
ik snap niet wat voor info je hebebn moet
staat er iets op de cd ofzo ???
 
DIT STAAT OP DE CD ZELF::

SORRY IK HEB HOME EDITIE


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
inclusief service pack 2 versie 2002
(c) 2004 microsoft corporation alle rechten voorbehouden 0504 art.nr. x10-59482 NL
 
DIT STAAT OP DE CD ZELF::

SORRY IK HEB HOME EDITIE


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
inclusief service pack 2 versie 2002
(c) 2004 microsoft corporation alle rechten voorbehouden 0504 art.nr. x10-59482 NL

Nouja, ik kan je niet verder helpen, succes verder:thumb:
 
pls waarom niet ???

je bent de enige die me helpt en antwoord geeft.
 
Okay zie je een wit/blauw/groen stickertje op je kast? want daar staat je serial op
 
het antwoord heb je al. als je het legaal wilt dan zal je een key moeten kopen. als je hier vraagt om illegale hulp dan zul je inderdaad geen hulp krijgen. dat isnamelijk een misdrijf en hoe aardig je waarschijnelijk ook bent in het echte leven, vraag je wel heel wat van mensen om je te helpen in een strafbaar feit
 
ik heb hem alweer stond in ee boekje dat ik net in de kast vond,
bedankt voor jullie hulp.
 
ja inderdaad, ik zag dat boekje,, stond er ook op dat de fabrikant de stikker op de zijkant van de kast zou geplakt moeten hebben , en daar zat hij inderdaad

bedankt voor jullie reacties :D
 
Wat een gedoe allemaal. Ik weet dat ik een beetje laat met antwoorden, maar ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen. Het nummer wat je bij de cd hebt gekregen, intiepen tijdens de installatie. Op het moment dat je moet gaan registreren en activeren, alles gewoon zijn gang laten gaan. Klopt het nummer niet, omdat hij al te vaak is gebruikt of niet bij de cd behoort, geen probleem. Per telefoon (Gratis overigens), opnieuw nummer aanvragen door het nummer wat op je scherm verschijnt door te geven aan de telefoniste, wat overigens een band opname is. Deze vriendelijke dame wijst je op een zeer klant vriendelijke manier door de procedure. Het verkregen nummer intiepen in de daarvoor bestemde hokjes en klaar is tie. Dus niks illegaals doen, gewoon legaal een nummer verkrijgen.Groetjes Dartajan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan