windows xp reageerd traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel gibson

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Heb deze week spybot,adaware,schijfopruiming en gedefragmenteerd alles zou op zijn plaats moeten staan maar na dit reageerd de pc traag, hoe kan ik zien of er iets verdwenen is van mijn pc drivers, is er een programa om dit na te kijken want dit is niet aangenaam werken, soms vind hij programma's niet teriug en soms wel of geegt aan program reageerd niet. windows xp, pentium4 3.2 mhz 1gb ram 256mb videokart.help aub

Heb deze week spybot,adaware,schijfopruiming en gedefragmenteerd alles zou op zijn plaats moeten staan maar na dit reageerd de pc traag, hoe kan ik zien of er iets verdwenen is van mijn pc drivers, is er een programa om dit na te kijken want dit is niet aangenaam werken, soms vind hij programma's niet teriug en soms wel of geegt aan program reageerd niet. windows xp, pentium4 3.2 mhz 1gb ram 256mb videokart.help aub
waarbij reageert ie traag?alleen op internet?
zijn alle cookies weg?

of heb je bij alles last van?

kijk eens bij configscherm-prestaties en onderhoud-systeem -hardware

staan daar gele uitreoeptekens ergens bij?

Alles staat goed geen uitroeptekens en ja het is bij alles dat hij traag reageerd, geen cocies alles opgeruimd.

Kijk eens bij "Taakbeheer" (Ctrl+Alt+Delete) welk proces veel cpu gebruikt.

Vindt je het gek als je een processor van 3.2 MHZ hebt, of bedoel je GHZ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan