Windows XP rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

aoor0708

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Berichten
4
Heb onlangs laptop overgenomen. Nu krijg ik altijd eerst "'Piet" als eerste gebruiker en dan Andre(ik). Wil de map wijzigen- kan alles overdragen naar nieuwe map "Andre", behalve een.
Deze zegt mij dat het bestand deel uitmaakt etc...en daarom niet verplaatst kan worden.
Ben inmiddels wel #Administrator# in de accounts. HOE krijg ik PIET totaal weg ?
 
Uitloggen, dubbelklik ctrl, alt, delete, dan administator invullen en enteren, hopelijk staat er geen wachtwoord op, dan kun je in accountbeheer alles wijzigen.
 
Uitloggen, dubbelklik ctrl, alt, delete, dan administator invullen en enteren, hopelijk staat er geen wachtwoord op, dan kun je in accountbeheer alles wijzigen.

Heb dit zojuist gedaan, maar sta daar al met Andre.(Administrator)
De map met 'Piet' blijft staan als ik Verkenner open. Krijg hem daar niet weg.
Kan ik in het register de map "Volatile Environment" edit-en? Hij staat daar keurig te pronken onder de APP DATA en HOME PATH ??
Met dank
 
Hoi !

Als ik een PC/laptop over zou nemen, zal ik ten allen tijde een clean install doen !

Je weet nooit wat de vorige eigenaar allemaal heeft geladen, etc. etc.

De key staat normaliter op een sticker op je laptop, dus dat kan geen probleem zijn.

Half dagje aan de bak, en je hebt alles naar jou zin ingericht.

Mocht je deze goede raad toch in de wind slaan kun je dit: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;279783 nog even lezen.


Greetz,

Harry.
 
Dank voor het voorstel.Heb al alles opgeruimd wat ik niet wil en ge-cleaned. Staan nog wat leuke progs op waarvan de cd "niet meer voorhanden"is , dus wil geen clean install doen.
Kunt U mijn vraag over Volatile environment beantwoorden ? of kan ik daar nix doen ?
Met dank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan