Windows XP registratie vanzelf aangepast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Hallo,

Ik zit net te kijken in 'systeem eigenschappen' en ziet in het tabblad 'algemeen' bij 'geregistreerd op naam van' in plaats van mijn eigen naam, 'Not You, no longer.' staan. :8-0:
Hoe kan dit komen? Ik heb al gescant op virussen en Spyware, maar vind niets. Een paar dagen geleden heb ik iets geinstelleerd, en toen zag ik het ook al staan, toen ik mijn naamsgegevens moest invoeren, maar heb er toen geen verdere aandacht aan besteed.
Alvast bedankt...
 
Ik kan de 'regowner' sleutel wel vinden en aanpassen, echter wordt het direct weer terug veranderd naar 'not you, no longer'. Als ik namelijk opnieuw zoek naar regowner of op de woorden 'not you' vind ik dus dezelfde sleutel, en zie ik ipv mijn naar weer 'not you, no longer' staan....
 
Ok, het is gelukt. Heb ik toch nog een vraag. Moet alles in dezelfde naam veranderd worden, of is het afhankelijk van de verschillende profielen? Ik heb bijv, adminrechten, en mijn moeder ook. Hoor ik daar mijn naam te zien staan, en zijn haar naam wanneer zij daar in haar profiel kijkt? Of hoort daar in iedere profiel dezelfde naam te staan? Ik ben nu namelijk middels F3 alle 'not you, no longer-beschreven' sleutels langsgegaan en alles veranderd in dezelfde naam.

Tevens vraag ik me af toch af hoe dat 'not you, no longer' daar gekomen is, temeer ik dacht redelijk consequent te werken met ad-aware een degelijke virsusscanner en firewall (hoewel ik nou niet super tevreden over NIS2004 ben, maar da's een andere topic).:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan