Windows xp registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

apjekills

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Berichten
118
Hallo,

Ik heb pc geformateert en xp opnieuw geinstaleert maar de cd key was al 5 keer gebruikt en dus kon die niet meer gebruikt worden. Dus helpmij.nl zij dat je dan de key op je pc moest gebruiken. Dat probeerde ik maar de cd was Windows Xp Pro en de code die op de pc stond was Windows Xp Home Edition. Dus nu kan ik 30 dagen gebruiken en dan doet de pc het niet meer. Wat kan ik hiermee doen of is de enige oplossing en nieuwe cd kopen?

Alvast bedankt
 
Hoi,

Of windows home installeren en anders een nieuw xp pro kopen.

Modag
 
Kan je geen windows xp home edition lenen van iemand en die dan installeren en dan je eigen code gebruiken.

Of downloaden kan natuurlijk ook
 
Kan je geen windows xp home edition lenen van iemand en die dan installeren en dan je eigen code gebruiken.
en wat lost dat op.....
de cd key is al te vaak gebruikt dan helpt een andere cd ook niet.
 
Als ik het goed begrijp is die code die 5 keer is gebruikt, niet die code die op z'n pc kast staat maar een andere. Kan apjekills dit bevestigen?
 
windows xp registratie.

Als ik het goed begrijp is die code die 5 keer is gebruikt, niet die code die op z'n pc kast staat maar een andere. Kan apjekills dit bevestigen?

Hallo.

Gewoon even naar microsoft bellen.
Dan vertellen dat je een ander moederbord in de pc hebt gezet en dan krijg je gewoon een code om te registreren.
Gewoon even naar dit gratis nummer bellen en doen wat er gezegt word(is een computerstem) en je hebt een nieuwe code.
Je krijgt niemand aan de lijn.
telf.nr. 080022848283 is een gratis nummer.
Als het gratis nummer niet te berijken is dan kun je ook nog 020 3469363 bellen.
Sucses ermee moet lukken.
Zijn trouwens nummers van microsoft.

Groejes Cees.
:thumb::thumb::thumb::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan