Windows XP Service Pack 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.

janmuijtjens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
hallo ik heb service pack 2 geinstalleerd en nu komt iedere keer mijn documenten te voorschijn hoe kan ik verhelpen.tweede vraag hij zegt ook ik heb wel een virusscanner geinstalleerd maar kent deze niet en het is nortonvirus scanner waar ligt dat nu aan hij doet alles update en werkt alles bij kan ik beter service pack2 weer daar van gooien wie kan mij helpen

groeten janmuijtjens

De virusscan die jij gebruikt is nog niet compatible met SP2, je kan de SP2 virusscan ook uitzetten en Norton gewoon z'n werk laten doen.

Een collega van mij had precies het zelfde probleem met "mijn documenten", hij zou contact opnemen met microsoft om achter de oplossing te komen, ik laat het je wel even weten hoe dat opgelost is/wordt.

service pack 2

oke l.slaats.
ik heb jou raad opgevolg voor de link te volgen en heb 255 uitgevoerd en heb daar verder geen problemen.
maar hoe zet ik sp2 virusscanner uit dan dat wil ik ook nog graag weten en nortonvirusscanner gewoon blijven aanhouden

groeten jan

service pack2

nu krijg ik nog steeds documenten voorop in een keer weer heb jou raad opgevolg maar hij komt nog steeds
jammer dacht dat het verholpen was

groeten jan

Hoi Jan.

Als je dat bestand (regel 255) gedownload hebt, klik het vervolgens aan met je rechtermuis. Onder Eigenschappen blokkering opheffen > OK. Probeer het bestand dan opnieuw te installeren.

Zou tevens een On-Line virusscan doen en je pc controleren op Spyware. Mede na het lezen van dit bericht:
http://www.zdnet.nl/help.cfm?id=39513

Jou vraag over die virusscanner is al beantwoord door Admin_Frisian en kan daar niks meer aan toevoegen.

De collega welke contact op zou nemen met Microsoft had dit nog niet gedaan, wel heeft hij de oplossing geprobeert welke l.slaats. aangaaf en het werkte, dank daarvoor. :thumb:

Geplaatst door Admin_Frisian
De collega welke contact op zou nemen met Microsoft had dit nog niet gedaan, wel heeft hij de oplossing geprobeert welke l.slaats. aangaaf en het werkte, dank daarvoor. :thumb:

Graag gedaan, en namens Mark (IEEE1394) ;)

documenten

ik heb blokkering opheffen gedaan en hij is toegevoegd aan het register, maar hij doet het nog steeds. Wat doe ik verkeerd?

groeten jan

Hoi Jan.

Je doet niks verkeerd hoor :)

* Pc On-Line gescant op virussen?
* Pc gecontroleerd op Spyware?

ik heb op alles gescand maar hij doet het nog steeds documenten blijven het eerste opstarten iets anders proberen dan

groeten jan

Hoi Jan.

Als je alle aangedragen voorstellen hebt doorgenomen en die werken niet dan heb je een probleem. De meesten mensen met dit probleem zijn geholpen door die registerbestandswijziging! (regel 255).
Heb verder het internet afgezocht naar andere mogelijke oplossingen, maar kan verder niks meer vinden. Is een probleem die veel voorkomt na installatie SP2 wereldwijd gezien het aantal meldingen hierover! Het moet ondertussen Microsoft toch wel opgevallen zijn dat een heus probleem is :confused:
Jan ik zou contact op nemen met Microsoft en vertel je probleem. Succes.

PS: PC ook afgesloten en weer opnieuw opgestart na installatie van regel 255?

Laatst bewerkt:
oke bedankt l.slaats zal contact opnemen met mircosoft
en het verhaal vertellen misschien weten die een antwoord.

groeten jan

Hoi Jan.

Het is mij niet echt duidelijk wat je bedoeld? Kan je wat meer info geven?

ik bedoel daar staat ook van alles over documenten,die opstarten kan daar een oplosssing bij zitten.
dat wou ik graag vragen aan jou, of jij daar eens wilt kijken.

groeten jan

Hallo Jan.

Ik heb die link nog eens doorgenomen :)
We kunnen dit nog eens proberen:

Start > Uitvoeren > msconfig > Ok

Ga naar Tabblad Opstarten. Vind je hier iets over 'Mijn Documenten'? als dit zo is maak dan hier een printscreen (Ctrl-Alt-PrtScn) van en plaats dit in je nieuw bericht.

hoi hier heb je het van opstarten heb er twee moeten maken, misschien vindt je iets.

groeten jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan