Windows XP service pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem is dat ik niks geintalleerd krijg.. Alles wat ik wil doen word geblokkeert :( Enige die het deed was die spyhunter, maja, die kon ze niet verwijderen

Spyhunter is een programma dat zegt dat er iets is op je pc, maar dat is dan soms zelf niet eens waar, maar het zegt dan van, virus gevonden om deze virus te verwijderen moet je de full version kopen :s
Echt een valse virusscanner om geld uit je zakken te kloppen

Dan zou ik toch maar zeer ernstig gaan nadenken over een reinstall.

EDIT: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2387785#post2387785 het 24 stappen plan van PASJA om xp terug te installeren
 
Laatst bewerkt:
Ik denk als dat log van hjack niet zoveel doet je het volgendo moet doen:
Je hele harde-schijf formatteren:shocked:

Wees niet bang het is niet zo moeilijk als het lijkt.

Let op de volgende punten

1. Zorg dat je alle bestanden die je wilt bewaren op een usb-stick of op een externe harddisk neerzet
2. Zorg dat je weet wat voor drivers je straks nodig hebt die windows XP niet installeerd en schrijf ze op.
3. Als je een hersteldisk hebt gekregen bij je pc leg je die erin en reboot je, hij start automatisch op en volgt de stappen--> anders leg je win xp erin zegt nieuw installatie,
zodra je bij een blauw scherm komt(dos) zeg je formatteren naar een NFTS Bestandsysteem.

De rest doet ie zelf

veel succes:thumb:
 
Ik denk als dat log van hjack niet zoveel doet je het volgendo moet doen:
Je hele harde-schijf formatteren:shocked:

Wees niet bang het is niet zo moeilijk als het lijkt.

Let op de volgende punten

1. Zorg dat je alle bestanden die je wilt bewaren op een usb-stick of op een externe harddisk neerzet
2. Zorg dat je weet wat voor drivers je straks nodig hebt die windows XP niet installeerd en schrijf ze op.
3. Als je een hersteldisk hebt gekregen bij je pc leg je die erin en reboot je, hij start automatisch op en volgt de stappen--> anders leg je win xp erin zegt nieuw installatie,
zodra je bij een blauw scherm komt(dos) zeg je formatteren naar een NFTS Bestandsysteem.

De rest doet ie zelf

veel succes:thumb:

Oke, dat kan ik altijd achter de hand houden ;)

Nu nog ff een andere vraag he..

Ik had iets gedownload.. En dat is een XPI bestand.. Maar als ik die wil openen krijg ik: Is geen geldige win-32 toepassing.. Iemand een idee wat ik daar mee kan?
 
Beste,

Een XPI bestand heb je nodig bij Mozilla firefox, als je dat niet hebt geeft windows aan dat het niet geldig is omdat hij het niet heeft gevonden ;)
 
Beste,

Een XPI bestand heb je nodig bij Mozilla firefox, als je dat niet hebt geeft windows aan dat het niet geldig is omdat hij het niet heeft gevonden ;)

Ah oke.. Maar ik heb wel mozilla er op gezet, en nog krijg ik die melding.. Een tip hoe ik dat alsnog werkend kan krijgen?
 
Sorry,

Daar weet ik verder niks over.

Hopelijk krijg je het nog werkend:thumb:

en anders toch formatteren:shocked:

gr.rickrottweiler
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan