[Windows XP] Sluimerstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

HardRemy

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
167
Hoi!


Ik heb een paar PC's en een PC is een mediacenter met Windows XP Media center

Daar zit een afstandsbediening bij waar een halve maan op staat evenals op het toetsenbord

En als ik daar op druk, gaat hij in SLUIMERSTAND
Ik herhaal even het is geen STANDBY geen SLAAPSTAND maar SLUIMERSTAND in XP, het is best vaag, de fans gaan uit, maar hij gaat wel door met tv programmas opnemen, downloaden, en al die dingen met heel laag stroom verbruik (de pc dan)

Kunnen jullie mij helpen die ook op mijn andere PC te krijgen?

Groetjes, Remy
 
Ga eens naar Configuratiescherm - Prestaties en Onderhoud - Energiebeheer - Tab geavanceerd en vergelijk de instellingen.
Succes, Ton
 
Sluimerstand
Met de sluimerstand kunt u de Media Center-pc eenvoudig direct in- en uitschakelen. In de sluimerstand wordt het geluid van de computer bovendien gedempt. Als de sluimerstand is ingeschakeld, lijkt de computer te zijn uitgeschakeld maar kan deze nog steeds taken uitvoeren, zoals het opnemen van tv-programma's of het streamen van inhoud naar Media Center Extenders. (De sluimerstand is alleen beschikbaar op nieuwe Media Center-pc's.)

Bron: http://www.microsoft.com/belux/nl/windowsxp/mediacenter/upgrade/rollup2.mspx

****! Kan dit niet in XP ? Ik zou dit heel fijn vinden, en mijn ouders ook vanwege de stroom rekening... Ik download namelijk veel ;)
 
Wat heb je gedaan met mijn eerder gegeven advies ?
 
Wat heeft het dan voor zin dat je berichten plaatst zonder de antwoorden te lezen ?
 
Maar er staat niks in de instellingen over sluimerstand op mijn Dell (Niet MediaCenter) dus dan kijk ik zo op mijn HP (Wel MediaCenter)


Heb je speciale specificaties nodig voor MediaCenter?
 
Maar er staat niks in de instellingen over sluimerstand op mijn Dell (Niet MediaCenter) dus dan kijk ik zo op mijn HP (Wel MediaCenter)


Heb je speciale specificaties nodig voor MediaCenter?

Volgens mij kijk je niet goed
 
Volgens mij kijk je niet goed

Waar kijk jij dan?

Daar staat bij mij

ENERGIEKNOPPEN:
Als ik de aan/uit schakelaar indruk van mijn computer:
Geen actie ondernemen
Mij vragen wat te doen
Stand-by inschakelen
Slaapstand inschakelen
Afsluiten

Als ik de slaapknop van de computer indruk:
Geen actie ondernemen
Mij vragen wat te doen
Stand-by inschakelen
Slaapstand inschakelen
Afsluiten
 
Probeer eens wat eigen initiatief te tonen. Google eens naar Sluimerstand.
 
Ik heb gekeken op de HP en daar heb ik dezelfde instellingen in het tabblad Geavanceerd maar daar is een extra tab in energiebeheer: Sluimerstand!
 
Oja, en als ik zoek op google van: Sluimerstand Windows XP

Dan krijg ik alleen maar: Vista heeft sluimerstand dat is in tegen stelling van Windows XP zijn Slaapstand :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan