windows xp sluit niet af

• Onderwerp starter Onderwerp starter vinno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vinno

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Hallo...

Wanneer ik mijn pc afsluit en het schermpje met "windows wordt afgesloten" zie....gebeurt er helemaal niks, pc gaat dus niet uit. Dit probleem gebeurt niet altijd maar de laatste tijd toch wel met regelmaat; ik trek dan altijd de stekker eruit (kan dit kwaad?). Tevens gaat mijn pc zichzelf herstarten (af en toe) als ik het commando "uitschakelen" geef.

Ik heb housecall, ad-aware en spybot s&d laten draaien en ben vrij van virussen en spyware.
Cwshredder vraagt overigens of ie c:\windows\smcfg.exe moet verwijderen. Ik weet niet wat dat is en klik op "no".

Ik heb ook al de waarde van 20000 naar 200 veranderd maar nog sluit windows niet af.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
In ieder geval bedankt.

Geplaatst door vinno
Dit probleem gebeurt niet altijd maar de laatste tijd toch wel met regelmaat; ik trek dan altijd de stekker eruit (kan dit kwaad?)

Zou dit niet doen. Er zit niet voor niks een aan/uit schakelaar op je pc (en op zoveel huishoudelijke artikelen). Ik ben zelf geen electriciën, maar weet wel dat dit niet goed is voor je apparatuur.

Heb je laatst iets geupdate? Ik had een PC die niet wilde uitschakelen, bleek een muisdriver niet goed te zijn van Logitech!

Ik heb overigens geen buitengewone dingen ge-update.
Maar het gaat nu al wat beter met mijn pc...hoop dat het zo blijft....anders verschijn ik weer ten tonele.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp en tips...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan