Windows xp sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Volgende.

Als ik de computer de opdracht geef opnieuw op te starten of de computer uit te schakkelen dan sluit ie alle af maar daarna blijft het scherm staan met de melding "Uw instellingen worden opgeslagen' en sluit vervolgens niet af.
Ik moet hem met de power knop uitdrukken met gevolg dat ik iedere keer schijf controle moet uitvoeren na het opstarten.

Wat kan dit zijn. waar kan ik zoeken?

Heb je soms nieuwe apparaten geinstalleert, of nieuwe programma's? Of wat anders aan je pc verandert?

heb allen itunes erop gezet voor mijn iphone maar zonder itunes is het zelfde probleem

Alle randapparatuur (printer, scanner,...) afkoppelen, en enkel toetsenbord en muis aangekoppelt houden, probeer dan nog is.

het is een laptop heb er zoiezo niks op aan gesloten.
heb legale windows xp media center erop staan.. geen idee wat het kan veroorzaken

kan het zijn dat je logitech software hebt geïnstalleerd?
kan daaraan liggen.

grtzz

nee dat heb ik niet
Ik heb wel een ingebouwde web cam in de laptop zitten maar ik zie geen enkel spoor van logitech software. de web cam doet het meteen bij het installeren van windows.
Dus dat is het hem ook niet..

kzou dan niet direct et probleem weten, ma ask me goed herinner lag het bij mij aan de logitech software.
sinds wanneer heb je het? mss een de laatst geïnstalleerde software er weer af gooien. en mss ook maar eens scannen op virussen...

grtzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan