Windows XP SP2 / SP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorgeli

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2009
Ik heb echter een vraagje, ik ben wel goed in computers.. Redelijk dan voornamelijk in het downloaden van films.. Maar ik wil nu een 'Windows XP SP3 of SP2' versie op mijn computer. Ik wil graag een vista thema met vista features.. Ik heb nu 2 verschillende van die XP SP3 programma's maar op het web staan verschillende dingen over dat je drivers dan verwijderd worden !! HELP .. Wat moet ik doen? En als ik de software installeer en ik heb geen drivers meer? Hoe installeer ik het er daarna weer op?

Vertel eerst eens duidelijk wat je nu wilt.

Xp, als je die al hebt, kan je gewoon updaten naar sp3. Dit kan via windows update.

maar op het web staan verschillende dingen over dat je drivers dan verwijderd worden !!

Wat bedoel je daar mee?

Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij Windows Xp heeft en daar graag de grafische interface van Vista bij wil gebruiken.

Mocht dat het geval zijn kan ik je direct teleurstellen, je krijgt nooit de aero glass interface zoals in Vista, Xp ondersteund dat niet.
Het ziet er wel uit als aero maar niet de transitie effecten die je in Vista hebt, daarvoor zouden systeembestanden gewijzigd voor moeten worden, en dat doet Xp niet.

Laatst bewerkt:
-- Vista Interface --

Ja, dat was wat ik wou.. En ik ben geen hij maar een zij, mijn naam spreek je uit als Djordjeelie. xD Het is al gelukt ik heb via een torrentsite Windows XP SP3 gedownload... :) ;P k heb nu een soort van Vista interface.. help is niet meer nodig !

Dan de vraag nog even op opgelost zetten rechts onder in beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan