Windows XP SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andrelc44

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
Ik heb een PC volledig nieuw ingericht met Windows XP en daarna SP2 geinstalleerd. Voordat ik SP2 installeerde kon ik normaal via ADSL op internet en de IE starten en kwam op alle sites. Nu ik SP2 geinstalleerd heb, heb ik wél verbinding met internet, maar krijg bij alle sites óf een blanco scherm óf een DNS-error. Help!!

André

Ga eens naar het beveiligingscentrum in het configuratuiescherm en kijk of je ergens vreemde dingen tegenkomt.

Heb vorige week ook SP2 geinstalleerd, geen centje pijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik Mozilla Firefox gebruik ipv IE. Dat kan ik je overigens aanraden hoor, voorkomt een hoop ellende.

www.mozilla.org

Geplaatst door madmuppet
Ga eens naar het beveiligingscentrum in het configuratuiescherm en kijk of je ergens vreemde dingen tegenkomt.

Heb vorige week ook SP2 geinstalleerd, geen centje pijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik Mozilla Firefox gebruik ipv IE. Dat kan ik je overigens aanraden hoor, voorkomt een hoop ellende.

www.mozilla.org

Dank je voor je hulp, maar hoe moet ik Firefox downloaden als ik met IE er niet op kom, any idea?

Flauwe kul dat sp2 niet goed zou werken met IE ik heb het inmiddels op 3 pc's met IE geinstalleerd en geen enkel probleem ondervonden.

Firefox helpt niet

Ik heb nu Firefox op de machine geinstalleerd, maar ook met Firefox krijg ik een blanco scherm en heb ik geen internet verbinding.

André

Dat bedoelde ik dus. Het ligt niet aan IE.
Heb je wel de goede procedure gevolgd bij het installeren van SP2. Dus geen Firewal/virusscanner of andere programma's openstaan bij het installeren.
En wat heb je gedaan na de installatie?

Het is opgelost. De firewall en virusscanner die de boosdoener waren!

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan