Windows xp sp3?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
149
Hallo,

Ik heb in de zomervakantie gelezen dat microsoft de update van sp3 in de windows update gooit.Ik heb dus mijn windows update heel de vakantie lang uitgeschakeld aangezien ik heb gehoord dat sp3 in die tijd niet echt denderend werkte.Nou is de zomervakantie voorbij en nu ben ik van plan mijn sp2 up te daten naar sp3.Weet iemand of dit verstandig is en wat voor risico ik hiermee kan oplopen? Als sp3 me niet bevalt kan ik dan nog terug naar sp2? Ja,ik wil echt zekerheid voordat ik hier met een gecrashde laptop zit.

btw: ik heb een laptop van Acer Aspire 1650,Windows xp sp2 Home Edition.

Alvast bedankt en ik hoop op een reactie. :)
 
Je hoeft je echt geen zorgen te maken ik draai het al sinds het uit is op 4 computers in dit huis en nog nooit problemen mee gehad!!

Update het gewoon het draait perfect.
 
ok bedankt:thumb:

Maar stel nou als er wat naars gebeurt na de instalatie van sp3..kan ik dan nog terug naar sp2 of is het eens sp3 altijd sp3 :confused:
 
ok en daar tussen staat dus sp3 en die moet ik dan verwijderen en klaar is kees?
 
je hoeft je helemaal geen zorgen te maken dat er iets mis is met SP3.

Helemaal in het begin heeft het bij sommige pc' s problemen opgeleverd, maar die zijn allang opgelost.
 
hey allemaal bedankt.Ik heb sp3 met succes geinstaleerd en ik merk niet echte dat er iets is veranderd.Mijn computer is op dit moment in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan