Windows xp start gedeeltelijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter NSS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NSS

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Hallo,

Ik heb Windows xp Home edition, maar als ik deze opstart, laat hij nog ca. een halve seconde het welkom-beeld zien, waarna hij volledig uitvalt en opnieuw begint op te starten.
Ik heb de toetsenbord en muis (beide usb) er uitgehaald om op een andere pc te gebruiken terwijl de huidig nog aanstond, en ik heb er een tweede harde schijf in gedaan (Wel op slave gezet overigens), om gegevens over te zetten, na deze handelingen ontstond dit probleem.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, zoals dat eerder al een paar keer gebeurd is!!

Alvast bedankt,

Niels

Even voor mij beeldvorming,je hebt toetsenbord en muis afgekoppeld terwijl de pc aanstond,en vervolgens toen de Pc nog aanstond(onder spanning) een twee harde schijf(slave)ingebouwd.....................heb ik dat zo goed!:o

Ney, heb alleen de toetsenbord en muis afgekoppeld terwijl de pc aanstond. De hd heb ik er in gedaan terwijl de pc niet aanstond.

Was even ter controle,je maakt tegenwoordig alles mee;)

Even de Slave losmaken,toetsenbord en muis weer aansluiten,opstarten en op f8 drukken!dan kom je in veilige modus,en vervolgens kiezen voor de laatste juiste configuratie van het systeem...........en vervolgens de slave inhangen.

Heb ik allemaal gedaan, maar helaas geen resultaat :(
Misschien ligt het aan de IDE aansluiting van de harde schijf.

Als ik de pc in de modus "opnieuw opstarten bij fout om systeemcrash te voorkomen" opstart, krijg ik een foutmelding namelijk:
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Hopelijk helpt dit,

Graag reactie,

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan