Windows xp start heel langzaam op nadat ik hitman pro heb gebruikt!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

riflemaster333

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Help mij plz.
Ik heb gister hitman pro op mijn computer geinstalleerd en heb um laten lopen. ik heb ingesteld dat de computer automatisch uitgaan nadat het klaar was. De volgende dag heb ik mijn computer aangezet en in het begin ging het nog wel gewoon goed.
toen ging ik mijn wachtwoord intypen. Daarna staat er persoonlijke instellingen worden geladen. Dat duurt heel erg lang. Daarna krijg ik mijn achtergrond dan moet je iets van 5 minuten wachten voordat de onderste balk er staat en nog langer voor de pictogrammen er staan. En als ik dan internet wil opstarten dan kan ik het ip adress niet vernieuwen.

weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen???

groetjes, jochem

Jammer maar waar,Hitman pro maakt meer problemen dan het oplost,is overal een bekent probleem

Probeer Windows XP Systeemherstel eens. Je komt daar via Start > Help > Systeemherstel. Kijk dan of er een vetgedrukte datum in dat lijstje staat van voordat je Hitman Pro had gerund en voer Systeemherstel uit voor die datum.

Systeemherstel zet al je instellingen terug voor de gekozen datum.

Hier vind je een wat uitgebreidere uitleg: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=224715

Probeer Windows XP Systeemherstel eens. Je komt daar via Start > Help > Systeemherstel. Kijk dan of er een vetgedrukte datum in dat lijstje staat van voordat je Hitman Pro had gerund en voer Systeemherstel uit voor die datum.

Systeemherstel zet al je instellingen terug voor de gekozen datum.

Hier vind je een wat uitgebreidere uitleg: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=224715

thx ga het nu uitproberen. geef dadelijk de resultaten wel.

Nee het lukt niet, want het systeem herstel was de heletijd uitgeschakeld ik weet niet hoe het kan maar het is zo. Ik heb het nu weer ingeschakeld maar ik kan alleen maar de datum van vandaag aanklikken omdat de rest van de dagen het systeem herstel was uitgeschakeld.

heeft iemand anders nog andere suggesties?
liever niet door heel windows opnieuw te instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan