Windows XP start niet door en herstart dan

Status
Niet open voor verdere reacties.

amberfarah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2011
Berichten
2
Mijn pc loopt vast.
Hij start gewoon normaal op, je ziet dan Dell en een balkje van het laden. Dan krijg je een zwart menu waarin staat : veilige modus, veilige modus met netwerken etc . Ik heb op alles geklikt, maar dan krijg je vervolgens het XP laadscherm te zien en dan valt hij uit en start weer opnieuw... En zo blijft het door gaan.

Moet ik opnieuw XP installeren ofzo? Of is er iets anders mis? Ik heb geen XP installatie cd, aangezien dit een 2de hands laptop is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr. Amber
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je toevallig ook een opstart cd/dvd?
ik heb dit ook eens gehad en toen was mijn opstart bestand kapot heb toen via de
opstart cd die boel kunnen checken en repareren.

hoop dat je hier wat aan hebt
 
Nee... Helaas heb ik een opstart cd, helemaal niets...en heb ook nog eens 0,0 verstand van computers :-(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij moet er op de schijf een recovery mogelijkheid zitten ( Net zoals bij laptops)
Met opstarten moet je dan een F-toets indrukken. Dit kan F10/F11/F12 zijn.
Maar goed dit is bij ieder merk anders. Als je de juiste toets heb ingedrukt kom je in een soort setup menu waarin je kan kiezen om windows te herstellen of opnieuw te installeren.

- FF googlen leverde op dat het F8 is bij Dell -
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
jouw probleem klinkt als een hardwareprobleem omdat je laptop voor of tijdens het laden al uitvalt zonder BSOD.
Verwijder je accu eens en start je pc nog eens op d.m.v. de netwerkadapter.
 
Laatst bewerkt:
trommel op f8 tijdens het booten van de pc.
Staat daar ergens bij de optie pc herstarten na.........
Kies deze optie, als de pc vastloopt kan je die info hier melden zodat we kunnen kijken wat de oorzaak kan zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan