Windows xp start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffiekopje

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
220
Hallo, al een paar dagen heb ik last van een extreem langzame dvd brander, tijdens het branden kan ik ookniet meer gewoon surfen, de cpu is te hoog (brander).

Vannochtend ging ik de boel even opnieuw opstarten en dat lukt dus niet meer...

Ik krijg het scherm of ik in veilige modus/met netwerkondersteuning/of met opdrachtprompt wil opstarten, hier tussendoor floept een blauw scherm met de vermelding dat ik deze opdracht moet uitvoeren; CHKD-SK/F, geen idee wat ik moet doen.

Ik heb al geprobeert met de windows xp cd of ik de boel kan repareren of opnieuw instaleren, maar dit lukt ook niet...:confused:

Ook heb ik geen bootcd (heb geen floppy), waar kan ik deze vinden op het net, en hoe kan ik dit gebruiken?
 
Hallo !

Opstarten vanaf de WinXP-CD, kiezen voor: R(epair), juiste installatie kiezen (meestal 1), adminww , als je dat niet hebt ingesteld,: enter.

Dan achter de prompt: "chkdsk /r" typen (zonder de ")

Enter, en als het proces klaar is: exit.

Nu zou je PCX weer op moeten starten.

Greetz,

Harry.
 
Mischien kun je hier wat mee
 

Bijlagen

  • Start op met de Windows XP CD.doc
    26 KB · Weergaven: 31
Hallo !

Opstarten vanaf de WinXP-CD, kiezen voor: R(epair), juiste installatie kiezen (meestal 1), adminww , als je dat niet hebt ingesteld,: enter.

Dan achter de prompt: "chkdsk /r" typen (zonder de ")

Enter, en als het proces klaar is: exit.

Nu zou je PCX weer op moeten starten.

Greetz,

Harry.

Hallo, helaas heb dit alles net uitgevoerd, maar blijft steken bij het zwarte opstartschem met veilige modus/met netwerkondersteuning/of met opdrachtprompt. Ik ga nog even proberen wat hierboven staat, in ieder geval bedankt voor het meedenken!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan