Windows Xp Start niet meer op..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Queen of Gondor

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Hallo allemaal..

Ik ben nieuw op deze site en heb me speciaal aangemeld voor een probleem die ik heb.. :)

Ik heb al gezocht naar soort gelijke problemen.. Maar geen van allen had een oplossing waar ik iets mee kon..:o

Mijn probleem is:

Mijn broertje en zusjes waren pas op mijn pc The Sims 2 aan het spelen.. Mijn kleinste broertje heeft vervolgens de stekker uit de stop gehaalt..
Nu kan ik mijn pc niet meer opstarten hij gaat tot het venstertje dat je Windows ziet staan en daaronder dat balkje die loopt..
Daarna krijg ik 1 sec. een blauw scherm met een tekst, en start mijn pc opnieuw op.. zo gaat het elke keer weer..

Ik heb ook vaak gelezen in andere topics over windows die niet wil starten dat ze het hadden over een Cd-rom van Windows.. Die heb ik niet..

Dus weet iemand wat ik zou moeten doen
En ik heb niet zo heel veel verstand van computers dus graag een beetje duidelijk zijn :o

Bij voorbaat dank

Re:

Je hebt te maken met De "Blue Screen of dead"

Je moet eens heel goed kijken wat de foumelding is die de "Blue screen of dead" geeft.
Als dat te snel gaat moet je de HD eens in een een andere PC stoppen en dan de HD op eventuwele fouten laten controleren.

MvG Thijs Walgering

Kun je nog in veilige mode komen? (herhaaldelijk f8 drukken tijdens opstarten)

Klik dan rechtermuisknop op deze computer en selecteer eigenschappen.
Kies dan voor het tabblad geavanceerd en vervolgens bij opstart en herstelinstellingen voor instellingen.

Vink automatisch opstarten hier uit. De melding zou nu langer moeten blijven staan. De volledige melding is nodig om te kijken wat er precies aan de hand is.

Oke bedankt.. Ik kan normaal niet in veilig modus komen..

Ik krijg 4 opties..

Veilig modus
Veilig modus in...
Veilig modus in...

En

Windows xp normaal starten..

Maar ik zal herhaaldelijk F8 in proberen te drukken.. Heb m gisteren nog helemaal open gemaakt alle stof verwijdert.. kabels in en uit geplucht..dus dat is wel mijn laatste redding denk ik..

Bedankt Beide :o :thumb:

Ben ten einde raad..

Ik heb inmiddels gelezen wat er in dat blauwe schermpje stond...
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren.

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze geinstaleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe widows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopieën uit.

Als u voor het cerwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veiig modus te kiezen.

Technische informatie (mogelijk in het engels)

***STOP: 0x000000ED (0x823A3748, 0x00000006, 0x00000000, 0x00000000)

Ik heb alles in en uitgeplugt in de pc zelf.
Ik heb alle geavanceerde opties geprobeerd (blijft nog steeds opnieuw opstarten)
Ik heb alles schoongemaakt.
Ik heb van alles geprobeerd en ben ten einde raad!!

Help mij A.U.B!!!:(

Niet dat ik zo snel iemand in gedachten heb.

Mijn mentor is ICT leraar.. Ik zit zelf op Welzijn

Misschien dat hij er wel een heeft voor mij...!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan