Windows Xp Start Niet Op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dockyard

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
HIO IK HEB EEN KLEIN NETWERJE BESTAANDE UIT 2 PC SINDS KORT HEB IK OP PC 2 OOK ZONEALARM GEINSTALEERD OP PS 1 WAS HET ER AL.
dE VERBINDING GAAT MET EEN GATEWAY VAN LINKSYS ADSL 54G,MIJN PS 1 STOND GISTEREN GEWOON AAN ER WAREN GEEN PROGRAMMAS GEOPEND BEHALVE MSN HET SCHERM WAS ZWART GEWORDEN AANVANKELIJK DACHT IK AAN SCHERM BEVEILLIGING MAAR HELLAAS IK MOEST DE PC 1 MET DE UITSCHAKEL KNOP UITZETTEN. eEN AANTAL MALEN WEER INGESCHAKELD MAAR NIKS ECHT HELEMAAL NADA,IK HEB DE MONITOR VERVANGEN EN NU DOET HIJ WEL WAT,HIJ START EEN KLEIN BEETJE OP TOT ER EEN SCHERM VERSCHIJNT WAAR JE VERSCHILLENDE OPTIES TE ZIEN KRIJG ZOALS VRIJE MODUS MAAR WAT IK OOK KIES HIJ KEERT TELKENS WEER TERUG NAAR HET SCHEM VAN OPTIES VRIJE MODUS,IK KAN NOG WEL IN EEN SCHERM KOMEN MET NOG EEN AANTAL OPTIES OM ANDERS OP TE STARTEN MAAR OOK DIT WERKT NIET,,WAT KAN ER NOE OPEENS GEBEURD ZIJN MIJN SYSTEEM IS UP DATE DAT HOU IK BIJ.

WIE KAN MIJ HELPEN MET OPLOSSING:thumb: :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo !
Heb je toevallig je ZoneAlarm ge-update naar versie 6-....?
Ik heb van de week al van twee kennissen gehoord dat de nieuwe versie problemen heeft. en ik dacht het hier op dit forum ook al gezien te hebben.
In beide gevallen heb ik ZoneAlarm in de veilige modus verwijderd, en de problemen waren opgelost !
Blijkbaar is de nieuwste versie nog niet vrij van bugs.
Succes,
Harry.

Hello: Harry snor.

Ik heb zonealarm zo van internet gedownl version 6.0.631.003 dus op pc 2,op pc 1 had ik al zonealarm,toch vermoed ik dat er iets fout gegaan moet zijn,daar ik er van uit ben gegaan dat de monitor het had begeven,deze vervangen maar het probleem is er niet mee opgelost,het blijft vreemd dat er iets in mijn pc zomaar een instelling dusdanig veranderd dat je er niks meer mee kan.
De vraag blijf dus wat nu verder!

Hello Harry Snor: bedank voor je verwijzing, helaas genoeg ben ik er beroerder aan toe ik heb geen toegang meer tot systeem, verwijderen is dus uitgesloten op pc 1 ,op pc twee kan ik zonealarm wel verwijderen althans dat ga ik dan maar proberen,of mijn pc 2 dan wel weer opstart ?? het is volgens mij ontstaan door dat ik zonealarm op pc 2 instaleerde, dat de internet verbinding een probleem gaat vormen,maar heel het systeem niet meer kunnen opstarten,vreemd toch?? stel dat pc 2 gewoon niet meer start ook na verwijdering van zonealarm van pc 2 wat dan te doen?

Hallo !
Als Windows helemaal niet meer opstart, zou ik opstarten van de WinXP-CD-rom (denk aan de opstertvolgorde in je BIOS) en voor de repair-functie kiezen. De rest wijst dan zichzelf !
greetz,
Harry.

Hello Harry: zonealarm is verwijders maar pc 2 start nog steeds niet op ,het is een PB ik heb er geen cd bijgeleverd gekregen,ben er al eens achter aan gegaan maar alende,ik heb er wel een diskette bij gekregen maar daar start hij ook niet mee,de opstart volgorde in de gaten houden zoals u zegd,daar weet ik vrijwel niets van,wellicht zal u begrijpen dat ik dan van enen alende in de andere kom.
Ik heb trouwens zonealarm op advies van een deskundige op mijn pc geinstaleerd, als ik nu alles hoor en lees over ZA 6.0 nou dan had ik er beter niet aan begonnen. ik weeet niet of er nog een oplossing gevonden kan worden voor mijn probleem,anders moet pc maar naar PB maar leiver niet dus???:love:

Hallo !
Bij een Packard Bell staat op de HDD een recovery-partitie !
Ergens bij start - programma's staat toch een PB-programma om je PC opnieuw in originele staat te brengen ? Lees je gebruiksaanwijzing van je PC maar es door; anders kun je op de Packard-Bell site na het intypen van je serienr. ook alle informatie hierover vinden. Dit kun je echt zelf oplossen, hoor.
Zoals ik al zei; ALS NIKS HELPT LEES DAN EVEN DE GEBRUIKSAANWIJZING !
Succes !
Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan