Windows XP start niet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Mijn computer met Windows XP wil niet meer opstarten. Ik krijg de volgende woorden op mijn scherm: "Windows kon niet worden opgestart. U kunt het beste kiezen voor Windows normaal starten blablabla. Gebruik de pijltjestoetsen."
Onderdaan dat scherm worden seconden getoond, waarna sowieso Windows zou starten, maar het gaat niet. Intel desktop -zo'n scherm wordt getoond, waarna hij weer terugkomt met het bovenstaande verhaal. Wat nu te doen? Svp reageren naar xxxxxxxxxxxxxx zodat ik op een andere computer uw bericht kan lezen.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank.

Franky:o:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

geef zoveel mogelijk info over je pc (merk/type e/o modelnr.) geef aan wanneer je probleem begon (plotseling of dat je al eerder problemen had). Geef evt. aan hoe oud je pc is,of je een Windows cd hebt of het besturingssysteem voorgeïnstalleerd is door de fabrikant. Als je gewoon rustig blijft ben ik er zeker van dat je snel geholpen wordt hier op dit forum.
Succes en hopelijk een snelle oplossing.
Edit: Ik heb je bericht wat aangepast om het wat overzichterlijker te maken.
P.S. Je kan gewoon op een andere pc bij Helpmij.nl inloggen (met de gegevens die je nu ook hebt ingevoerd) om verder te gaan.

Laatst bewerkt:
Windows start niet op II

Extra bericht Windows start niet op: reageer svp naar reageren gaat via het forum en niet via mail en telnrs. Je kan hier ook nieuwe berichten plaatsen dus je kan ook gewoon de antwoorden hier lezen

Laatst bewerkt door een moderator:
PC opstarten: X

Inderdaad inloggen op andere PC. Dat doe ik dan ook.
PC is een samengesteld exemplaar. Circa 8 jaar oud. Nauwelijks problemen. Dit laatste probleem heeft zich naar mijn weten nog niet eerder voorgedaan. Besturingssysteem is Windows XP. Het probleem is van de een op de andere dag ontstaan.

hallo, een kennis belde mij, had problemen met opstarten xp. toen ik daar ging kijken, kreeg ik dezelfde melding op het scherm. computer gereset, geen reactie. vervolgens proberen op te starten in veilige modus, daarna veilige modus met netwerkopties, toen veilige modus met opdrachtprompt, normale modus. alles niet gelukt: de computer start op, het windows logo verschijnt, verdwijnt en op het scherm staat de tekst "no signal", verdwijnt en het scherm met de diverse opstartopties verschijnt weer.
oem versie en op mijn vraag of er herstelschijven aangemaakt waren, kreeg ik alleen maar een verwonderde blik. computer is va +/- 2004.
als er voor dit probleem een oplossing was, zou ik die ook graag willen weten.
gr jan

@janp,
Maak even een eigen topic aan.
Het "inbreken" in een ander zijn/haar topic is niet toegestaan.
Bovendien is dit topic al vergrijst door de datum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan