windows xp starten

• Onderwerp starter Onderwerp starter ala
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
instellingen toetsenbord is normaal,instellingen beeldscherm ook maar toch is er een probleem met deze twee heb jij nog een oplossing.

M.V.G.
ala

Ook probleem met je beeld? Heb je van alles weer de juiste drivers geinstalleerd?

krijg het probleem niet opgelost ga proberen alles toch te verwijderen en terug te installeren maar hoe krijg ik alles weg volledig.
M.v.g.
ala

Dat kan met een opstartdiskette die je hier kunt downloaden http://www.24by7.ca/files/boot98se.exe. Bestand aanklikken en de bestanden zullen op de diskette worden gezet.

Dan opstarten met de opstartdiskette in de pc en zorgen dat de bootvolgorde is aangepast dat hij eerst van de a-drive leest.

Zorg wel voordat je alles leeghaalt dat je ALLES klaar hebt liggen. Drivers, code van je windows, enz. Anders loop je tegen grotere problemen aan.

Tanja?wat bedoel je met alle drivers; ik heb geen diskettemeer in mijn nieuwe pc, deze vragen die ge leest zijn van op mijn oude pc verstuurd .

groeten ; moet eerst wat gaan eten
ala

Zonder diskettestation zou je het met de windows cd moeten proberen.

dus wat je al eerder hebt gedaan, maar dan de optie formatteren kiezen.

En het klinkt of je niet zeker bent van je zaak. Zou je er wel aan beginnen?

Drivers zijn aansturingsprogramma's voor bv je geluidskaart, je videokaart, je modem. Dus alles wat in de pc zit.

Een hoop dingen worden automatisch door xp herkent, maar niet altijd alles.

alles is terug in orde wie gij gezegd hebt met de cd - rom het meeste werk terug,

bedankt voor jou hulp;en tot zo Tanja,

groetjes ala

Ik weet niet precies wat je gedaan hebt, maar je klinkt positief:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan