nou ik heb wat doorgekeken en wat dingen geprobeerd maar ik heb gedaan
uitvoeren ---> dan msconfig
toen map boot.ini en toen alle opstartpaden controleren en dat was goed
zij die
dat is nu ook zo ik heb geen dubbele xp meer maa nu is er een nieuw probleem
ik heb in c:\ hele tijd geleden alles gewoon met de hand gewist toen bleef er een map over k weet de naam niet meer omdat ik dacht als ik de naam verander dat ik hem wel kon wissen niet dus .
als ik die map open zie ik wel staan system32 en memory.dmp ik heb ingeschakeld dat ik ook verborgen files kan zien en die memory.dmp is een verborgen file maar die 2 krijg ik gewoon niet weg
ik heb nog een vraagje dit staat er als ik bij deze computer eigenschappen geavanceerd opastart instellingen doe en dan bewerken om die andere te wissen k wou ff weten of dit klopte
[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
dit staat er namelijk
denk dat het wel klopt maar ik zou graag die Memory.dmp en system 32 weg willen halen
en dan alles formateren help me a.u.b.
uitvoeren ---> dan msconfig
toen map boot.ini en toen alle opstartpaden controleren en dat was goed
zij die
dat is nu ook zo ik heb geen dubbele xp meer maa nu is er een nieuw probleem
ik heb in c:\ hele tijd geleden alles gewoon met de hand gewist toen bleef er een map over k weet de naam niet meer omdat ik dacht als ik de naam verander dat ik hem wel kon wissen niet dus .
als ik die map open zie ik wel staan system32 en memory.dmp ik heb ingeschakeld dat ik ook verborgen files kan zien en die memory.dmp is een verborgen file maar die 2 krijg ik gewoon niet weg
ik heb nog een vraagje dit staat er als ik bij deze computer eigenschappen geavanceerd opastart instellingen doe en dan bewerken om die andere te wissen k wou ff weten of dit klopte
[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
dit staat er namelijk
denk dat het wel klopt maar ik zou graag die Memory.dmp en system 32 weg willen halen
en dan alles formateren help me a.u.b.