WIndows XP Themes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
541
Hoi, ik download themes voor windows xp maar als ik bij. eigenschappen van de beeld en themas bladeren druk. Dan zie ik de thema niet die ik heb gedownload.

Of ik doe het verkeerd of het lukt niet.
 
zoek je wel in de goede map?
onthoud duidelijk waar je de thema's op slaat en zoek daar ook vervolgens je thema,
hij gaat niet automatisch naar de map waar jij hem hebt opgeslagen.
 
Als het een standaard windows theme is, dubbel klik op de .theme file.
Dan komt het thema venster met de geklikte file geselecteerd ervoor.

Tdj
 
Themas

Het maakt niet uit waar je ze download. Maar als ik op de thema file klik opent hij beeldscherm eigenschappen maar gebeurd niks. het is een dll bestand. maar moet ik die file ergens specefiek plaatsen of zo. De file staat op mijn bureaublad
 
Als het een standaard windows theme is, dubbel klik op de .theme file.
Dan komt het thema venster met de geklikte file geselecteerd ervoor.

Tdj

Ja dat weet ik wel maar de themas die ik download zijn geen standaard windows themes.
En ja als ik op de themes 2x klik opent de thema venster maar zie ik geen veranderingen.
 
Ja dat weet ik wel maar de themas die ik download zijn geen standaard windows themes.
En ja als ik op de themes 2x klik opent de thema venster maar zie ik geen veranderingen.



Doe het volgende:
klik met rechtermuisknop op bureaublad,
dan eigenschappen,
dan bladeren
zoek het thema, klik 1 keer
dan klik je op openen,
vervolgens kies je toepassen en het thema is toegepast
laat even weten of het gelukt is op deze manier
 
Doe het volgende:
klik met rechtermuisknop op bureaublad,
dan eigenschappen,
dan bladeren
zoek het thema, klik 1 keer
dan klik je op openen,
vervolgens kies je toepassen en het thema is toegepast
laat even weten of het gelukt is op deze manier

Ja gaat moeilijk he als je de files niet kunt zien?
 
Oke rustig maar, wou alleen helpen,
begreep niet uit jou tekst dat je de files niet zag.
Excuses.
 
tss2000.nl vertelt hier hoe je de thema moet installeren
Ik hoop dat dat werkt.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, je moet zorgen dat eerst je uxtheme.dll is gepatcht, die vindt je met Google en dan zoeken naar uxtheme multipatcher. Wel zorgen dat je de goede hebt (voor de XP Servicepack (1,2 of 3) die je hebt geinstalleerd).
Als je de goede hebt dan klik je erop en dan patchen.
Opnieuw opstarten.
De visual styles zet ik zelf gewoon in mijn documenten, het mapje openen en dan dubbelklikken op het style bestand (wel zoeken naar de goede, soms staat er ook een bij van 6 kb ofzo, die is het niet dan staat de goede in een mapje wat erbij staat).
Het is mijn ervaring dat de styles niet zijn te selecteren via eigenschappen, thema's dan zijn ze idd niet zichtbaar.
De beste style vindt ik Zune Final by fazedreality, te downloaden op www.customize.org.

Succes!!
 
Hoi, je moet zorgen dat eerst je uxtheme.dll is gepatcht, die vindt je met Google en dan zoeken naar uxtheme multipatcher. Wel zorgen dat je de goede hebt (voor de XP Servicepack (1,2 of 3) die je hebt geinstalleerd).
Als je de goede hebt dan klik je erop en dan patchen.
Opnieuw opstarten.
De visual styles zet ik zelf gewoon in mijn documenten, het mapje openen en dan dubbelklikken op het style bestand (wel zoeken naar de goede, soms staat er ook een bij van 6 kb ofzo, die is het niet dan staat de goede in een mapje wat erbij staat).
Het is mijn ervaring dat de styles niet zijn te selecteren via eigenschappen, thema's dan zijn ze idd niet zichtbaar.
De beste style vindt ik Zune Final by fazedreality, te downloaden op www.customize.org.

Succes!!

klopt www.customize.org daar hebben ze ook mooie themes
 
Themes

Ik heb het dll gepatcht. En nu kan ik de themes wel gebruiken. Alleen het probleem is dat ze niet in de "thema's" komen als ik eigenschappen klik. Maar ze komen in de vormgeving tabblad. En waar kan ik de standaard xp thema downloaden want ik heb die van mijn verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan