Windows xp update

Status
Niet open voor verdere reacties.

krugar

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Hoi mensen,

Ik vraag me af wat voor updates noodzakelijk zijn om te downloaden van de microsoft site want hij geeft veel van die update's aan en ik heb gehoord dat door je update's je pc er tragen van kan worden en dat er dan gekken dingen kunnen gebeuren. Misschien weet iedemand er meer van welke update's nuttig voor je pc zijn. B.v.d.

Groetjes,

De critical updates of 'essentiële updates' moet je gewoon downloaden. Die updates dichten lekken waar virussen als Blaster en de nieuwe worm Sasser gebruik van maken. Het downloaden van die updates kan je dus veel ellende besparen.

Wat de updates die niet als 'critical' of 'essentieel' gelden betreft, is het oordeel helemaal aan jou. Lees gewoon goed waar het om gaat en bepaal of de betreffende updates jou nuttig en wenselijk lijken.

Van vertraging of 'gekke dingen' door Windows Updates heb ik nooit last gehad.

Het belangrijkste is echter: haal zondermeer de critical updates (of essentiële updates) binnen, want dat kan je veel virus- en andere ellende besparen.

patches opslaan?

heb je bericht gelezen en ben het met het bovenstaande eens... werkt prima en het maakt je pc niet trager...

zijdelingse vraag.. wat was de site waar je de patches gewoon kunt downloaden en opslaan?

Ok. En dan service pack 1 die is dan ook de moeite waard?

En waar kan ik die dan vinden? Ben al aan het zoeken op de microsoft site.

deze Windows XP Service Pack 1a Network Installation is het toch of niet dan is die nu al bezig :) bedankt.
En wat is microsoft toch sloom zeg :(

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal en ik zal er wel mee uitkomen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan