Windows XP upgraden naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrsIndepent

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2012
Hallo,

ik wil mijn PC met Windows XP upgraden naar Windows 7. Nu heb ik Windows 7 Upgrade Advisor gerund, en ik heb nou één probleempje. Ik heb een versie van Runtime die niet werkt in Windows 7. Wat moet ik nu doen om die versie te ''updaten'' zodat die wel zou werken in Windows 7? (zie bijlage)

ogsppogsgsd.JPG

je kan gewoon updaten naar windows 7, maar eh als je van xp naar windows 7 wilt gaan moet je eerst naar vista en dan naar windows 7 updaten als je al je bestanden wilt houden anders moet je een schone installatie doen waarbij dat programma zoiezo wordt verwijdert

@granitk7, waar haal jij die info vandaan dat je eerst naar vista moet? Is kant en klare onzin.
Je kan van xp gewoon direct upgraden naar windows 7 en de belangrijke oude data meenemen. Stappenplan: link ms
Daarvan afgezien, ben ik voorstander van een complete volledige herinstal. De keus is aan de topic starter.
Wat betreft de melding van de TS, bij win 7 heb je nieuwere versies van .net software. Na instal van windows 7 altijd nog ff kijken naar de windows update.

Laatst bewerkt:
Dus, Windows Runtime word gewoon automatisch bijgewerkt bij 't installeren van Windows 7? Ik hoef me dus eigenlijk nergens druk om te maken?

Laatst bewerkt door een moderator:
@granitk7, waar haal jij die info vandaan dat je eerst naar vista moet? Is kant en klare onzin.
Je kan van xp gewoon direct upgraden naar windows 7 en de belangrijke oude data meenemen. Stappenplan: link ms
Daarvan afgezien, ben ik voorstander van een complete volledige herinstal. De keus is aan de topic starter.
Wat betreft de melding van de TS, bij win 7 heb je nieuwere versies van .net software. Na instal van windows 7 altijd nog ff kijken naar de windows update.

sorry daarvoor ben een beetje slordig geweest ik had het over de bestanden zoals foto's enz die dan ook verwijderd werden maar was de windows.old map vergeten:P alhoewel ik soms wel is meegemaakt heb dat sommige bestanden niet in die map terecht kwamen maar ik weet niet meer precies wat er toen gebeurd was...

Dus, Windows Runtime word gewoon automatisch bijgewerkt bij 't installeren van Windows 7? Ik hoef me dus eigenlijk nergens druk om te maken?

ja dit gaat via windows update en anders kan je het hier nog downloaden: link dit is één van de dingen die je nodig hebt de overige staan onderaan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan