Windows xp van me d:\ schijf wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwinta

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Berichten
25
ik heb windows xp op me computer maar ik heb hem op me d:\ schijf staan ik wil hem daaraf
maar als ik me computer opstart met de diskette erin
gaat ie gewoon normaal opstarten ik kom niet waar ik wezen moet kan iemand me helpen me computer moet helemaal leeg
Grtzz Terry
 
hoi ik denk dat je even in bios je cdrom of diskette station op 1 moet zetten met boote .

ergens in bios is tevinden

bootable als ik goed heb.

kun je

1 floppy

2 hdd

3 cdrom

dingen in vullen

zet daar floppy dan als eerste.

hoop dat je er wat aan hebt

suc6 groetjes mike:thumb:
 
hoi euhmm als je comp opstart blijf je op delete drukken als het goed is kom je nu in bios en moet je naar avenced options als ik het zo uit me hoofd weet.

als je een compaq heb moet je met opstarten f11 en f2 gebruiken als ik het goed heb

succes groetjes mike
 
Geplaatst door kwinta
ik zal het proberen maar hoe kom ik in de bios :eek:

Tijdens het opstarten krijg je een melding in het scherm: press ....... to enter setup en wat er dan op de ... hoort te staan dien jij in te drukken
 
ik heb gekeken
ik ben in de bios heb ik gemerkt
maar nu kan ik nergens vinden waar ik dan heen moet

ik ben bij advanced gaan kijken maar is niks te vinden staan alleen opties voor
Enabled
Disabled


ik kan nergens

1 Floppy

2 Hdd

3 Cd-rom

Doen
wat moet ik nu :eek:
ik heb wel met del gedrukt

dat is gelukt maar nu
kom ik dus nie verder HELP
 
hoi als je niet weet wat van merk moederbord enz.

kun je met everesthome bekijken wat er in je comp zit.

hij is hier te downloaden.

suc6 gr mike
 
ik wil hem gewoon van me d:\ schijf af en hij moet op me c:\ eerst ff alles eraf en dan alles op c: onderweg in de installatie kan ik d:\ aanmaken en dan is alles goed maar dan moet eerst dit het doen :(

naam is dus sony
ecf0831ea

Sony
55679-64846205-0423686

Intel Pentium III Processor
Kloksnelheid 531 MHz 256 mb

k hoop dat je er wat aan hebt
 
Kijk even bij moederbord --> moederbord --> moederbordnaam.
Geef even door wat daar staat als je wilt.
 
ik kan dat programma niet boven krijgen op die computer ondat ik hier niet kan branden en boven ook niet hoe kan ik nu 8ter de naam komen :(
 
wat omslachtig maar ik zou het volgende moeten doen(uitgetest) je installeert het bestand op de pc waar je internet op hebt(heb je trouwens geen internet op je pc boven?) je doet de map open(map is 4,77 mb: dus 4 diskettes, laat anders die talen weg, dan moet het ook werken en kom je toe met 3 diskettes) en je probeert de bestanden een beetje over de diskettes te spreiden, dan zet je alle vier de diskettes op de pc met de D als windows(allemaal in 1 map met bijvoorbeeld de naam everest) en dan moet het programma gwn open gaan en kun je doen wat men al eerder gezegd heeft:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan