Windows XP veel foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Berichten
314
Sinds ik een maand geleden een nieuwe computer heb gekocht met voorgeinstalleerd Windows XP Home edition 5.1, krijg ik heel vaak foutmeldingen dat het programma niet reageert en dat het programma zal afgesloten worden. Dat gebeurd meestal met Word van het programma Office 2000. Ik krijg dan ook altijd een scherm met de vraag of ik dat aan Microsoft wil vertellen en het rapport wil verzenden. Wat moet ik hiermee? Hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan ik gewoon weer Windows 98 gebruiken? Ik wil graag leren digitale films te bewerken omdat ik een digitale camera heb gekocht en men zei mij dat dat alleen maar kon met XP? Wie helpt mij met dit probleem? Ik wacht in spanning af, groetjes De Tekkel uit Lelystad
 
ga eens in Word naar "help" en dan "Office op het Web" en down daar een hele batterij aan updates.....................
 
Hoi Pasja, eerst bedankt voor je snelle reactie. Echter, toen ik op de productsite kwam en een updat voor Office 2000 wilde installeren, wilde dat niet erg lukken. Het probleem spitst zich vooral toe op de spellingscontrole. Als ik die gebruik op oude (dus reeds bestaande dokumenten) dan geeft 'ie die foutmelding. Als ik een neiuw dokument open doet 'ie dat niet. Misschien maakt dat het probleem voor jou wat duidelijker. Alvast bedankt. Peter
 
het zegt mij helaas niets, maar je kan ook nog even een "herstel"installatie met de cd van 2000 uitvoeren..........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan