Windows XP : vensters aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lilmicstar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
is er een progamma, dat ALLEEN de vensters van windows xp aanpast en het hetzelfde maakt als de vensters in vista
ik weet dat een vista transformation pack is maar ik wil alleen de vensters aanpassen en niet het bootscreen en dergelijke
wie kan me helpen:)

Hoi !

Bij de meeste conversie-programma's kun je aanvinken wat er moet worden gewijzigd !

Dus vink alleen die dingen die je de Vista-look wilt geven.

Greetz,

Harry.

Zou er helemaal niet aan beginnen.
Het is niet zonder risico's:

Oude Windows in nieuwe jas

Feit is dat Vista knap prijzig is. Velen zullen er daarom pas aan beginnen bij aanschaf van een nieuwe pc. Wie zijn oude XP toch wil pimpen met alle moois van Vista, komt terecht bij Vista Transformation Pack (VTP). Het uiterlijk van Vista wijkt sterk af van dat van XP en het zal u dan ook niet verbazen dat VTP diep ingrijpt in uw systeem. Dat betekent ook dat het weer verwijderen van VTP de nodige inspanning vraagt. Wie niet bereid is die moeite te doen, moet VTP niet installeren. Voor wie wel dolgraag zijn pc wil voorzien van de nieuwste grafische toeters en bellen volgt hier een uitgebreide installatie- en verwijderinstructie. Let op: dit programma is alleen bedoeld voor de 32-bits versies van Windows XP of Windows Server 2003 en het gebruik ervan is voor eigen risico.

Ben zelf zeer tevreden over het ZUNE THEME van Microsoft:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zune+theme&meta=&btnG=Google+zoeken

Zou er helemaal niet aan beginnen.
Het is niet zonder risico's:

Oude Windows in nieuwe jas

Feit is dat Vista knap prijzig is. Velen zullen er daarom pas aan beginnen bij aanschaf van een nieuwe pc. Wie zijn oude XP toch wil pimpen met alle moois van Vista, komt terecht bij Vista Transformation Pack (VTP). Het uiterlijk van Vista wijkt sterk af van dat van XP en het zal u dan ook niet verbazen dat VTP diep ingrijpt in uw systeem. Dat betekent ook dat het weer verwijderen van VTP de nodige inspanning vraagt. Wie niet bereid is die moeite te doen, moet VTP niet installeren. Voor wie wel dolgraag zijn pc wil voorzien van de nieuwste grafische toeters en bellen volgt hier een uitgebreide installatie- en verwijderinstructie. Let op: dit programma is alleen bedoeld voor de 32-bits versies van Windows XP of Windows Server 2003 en het gebruik ervan is voor eigen risico.

Ben zelf zeer tevreden over het ZUNE THEME van Microsoft:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zune+theme&meta=&btnG=Google+zoeken

jaa,, ik denk dat ik het dan ook maar hou op de theme's
ik heb wel de kleuren en taakbalk ( en sommige icoontjes ) van vista
maar dit zijn 3-party styles en zien er wel prachtig uit, je hebt er wel uxthemepachter voor nodig, maar het resultaat is verbluffend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan