Windows XP versie onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn2005

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2005
Beste leden,

Ik heb een afgeschreven bedrijfs Dell pc cadeau gekregen. De harde schijf is totaal gewist.
Echter zit er wel een stickertje op met daarop de code van het besturingssysteem (Windows XP Prof.).
Kan ik aan de hand van dat stickertje achterhalen welke XP Pro versie dat geweest is, zodat ik de code kan hergebruiken? Het lijkt me namelijk sterk dat het bedrijf dat deze pc "in dienst" heeft gehad deze code gaat gebruiken bij nieuwe pc's.

Alvast bedankt!

dell doet helemaal niks met deze codes. dell koopt ze in bij microsoft en verkoopt ze als het ware door. ze zijn dus alleen maar de tussenpersoon.

dell doet helemaal niks met deze codes. dell koopt ze in bij microsoft en verkoopt ze als het ware door. ze zijn dus alleen maar de tussenpersoon.
Klein misverstand denk ik......
Ik wil geen informatie van Dell hebben, ik wil weten of ik aan de hand van de informatie op dat stickertje kan achterhalen welke Windows XP pro versie dat geweest is. Er staat namelijk nog meer op informatie op die sticker.

Klein misverstand denk ik......
Ik wil geen informatie van Dell hebben, ik wil weten of ik aan de hand van de informatie op dat stickertje kan achterhalen welke Windows XP pro versie dat geweest is. Er staat namelijk nog meer op informatie op die sticker.

Welke informatie staat er dan nog meer op die sticker, en trouwens, je hebt zeker niet toevallig de CD-ROM meegekregen?:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan