windows xp vertaling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Braincrackor

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo,
ik heb een engelse versie van windows xp.
ik heb gehoord dat er bepaalde vertalingspakketen zijn voor windows ofzo.
zou iemand mij kunnen helpen met het naar nederlands vertalen van mijn windows?
alvast bedankt!

Dat is helaas niet mogelijk met Windows XP, alleen met Windows Vista Ultimate

hoe kan dat dan? want een ICT gast die ik ken zegt dat hij gewoon een taalpakket op een CDtje heeft. Alleen duurt het nog even voordat hij hier weer komt en ik kan niet wachten :P

dit heb ik ook eens gevraagt met resultaat gewoon Legaale Nederlandse versie kopen

Nee, is zeker niet mogelijk... je kunt wel een zogenaamde MUI kopen waardoor XP meerdere talen aankan... maar vertalen.. echt NIET...

ow dat doe ik ook wel hoor als niemand mij hier kan helpen, maar ik weet gewoon dat het mogelijk is, want het is al eens eerder bij mijn computer gedaan . . . ik wil niemad te kakke zetten hoor ofzo, dus dat verwacht ik ook eenn beetje respect terug, sorry dat ik niet zo veel weet over computers dan jullie

ow en windows vertalen of een ander taalpakket aan laten nemen of weet ik veel, zoals ik al zei, ik ben niet heel goed met die computers, maar weet dat het mogelijk is om mijn windows nederlands te krijgen :P

Laatst bewerkt:
Jij weet dat dit mogelijk is....
Helaas zijn wij daar niet van op de hoogte.....
Dus als de ict-er bij jou komt laat hij je dan vertellen hoe en wat hij doet.
vertel dat hier en heel veel mensen zullen gelukkig worden als dat werkt.

En waarom jij nu zo negatief doet snap ik eigenlijk niet.....iedereen wil je hier helpen....alleen weten wij niet hoe.....
respect...waar krijg jij dat niet...

ik vind eigenlijk dat als je hier een vraag stelt dat er vaak nogal, eeuhm, niet heel aardig word gedaan. een beetje in de zin van . . . zucht, weer zo'n sukkel. dat vind ik een beetje jammer. geld niet voor iedereen trouwens hoor, ik ben ook vaak gewoon goed geholpen en ben ook blij dat jullie mij willen helpen.

maar om even on-topic te blijven, ik zal dan helaas moeten wachten op meneer de icter. in ieder geval bedankt, . . .

ik vind eigenlijk dat als je hier een vraag stelt dat er vaak nogal, eeuhm, niet heel aardig word gedaan. een beetje in de zin van . . . zucht, weer zo'n sukkel. dat vind ik een beetje jammer. geld niet voor iedereen trouwens hoor, ik ben ook vaak gewoon goed geholpen en ben ook blij dat jullie mij willen helpen.

Hmm.....vreemd...ik zie dat je zeven maal een vraag of antwoord hier hebt gesteld.
Ik zou geen topic weten waar iemand met zucht of met sukkel behandeld wordt.
En dat niet iedereen even veel weet van computers is echt geen schande......mijn kennis is ook maar 1 procent maar probeer wel iemand te helpen en zo zijn ervelen hier bij Helpmij.nl

ja ik weet het het is heel off topic allemaal.....maar onrecht daar kan ik niet tegen.
zeker niet omdat hier heel veel helpers rond surfen die goede oplossingenweten en aandragen en dat allemaal gratis.
Kijk eens wat een plaatselijke pc boer per uur vraagt.......
Daar zou je misschien jouw probleem wel door kunnen laten oplossen.....maar kijk dan niet opeen euro.

heel jammer dat jij zo over Helpmij.nl denkt... :o

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=MUI+pack&meta=

Je bedoelt MUI pack en daarmee kan je inderdaad een Engelstalige XP pro omschakelen. naar een Nederlandstalige Of wat dan ook.. (tot een bepaalde diepte van de shell dan maar geen 100%).
Bestaat ook voor Office :)

Moet je (kopen) of wachten tot je iemand tegenkomt die het via (via) bedrijf op cd heeft.

:thumb:

Bijlagen

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    36,2 KB · Weergaven: 71
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan