windows xp visual styles

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
heej ik wil graag
[4435]Screen.jpg

dat me pc er straks zo uit ziet maar als ik hem download krijg ik een map met iets erin maar kweet niet hoe ik verder moet me pc zo als een ferari te laten uit zien hier is de site waar je het kan downloadenhttp://themes.belchfire.net/themes_file-4435.html

Laatst bewerkt:
Dat moet je plaatsen in de map C:\Windows\Resources\Themes

Dat moet je plaatsen in de map C:\Windows\Resources\Themes

wat moet ik plaatsen de map of ferrari1
maar dan doe ik op beeld eigenschappen en dan bladeren en dan ga ik naar themes en dan staat ie er niet

Laatst bewerkt:
Welke bestanden heb je allemaal gekregen?

Welke bestanden heb je allemaal gekregen?

uhm ff kijken
aleen een plaatje met een kwast en de naam ferari1 maar als je zelf download kan je ook ff zien

de eigenschappen zijn er van naam ferari1.msstyles
type : Visuele -stijlbestand voor windo

mischien kan je hier wat mee om me te helpem

Is het een installatiebestand ? (dubbel) klik er eens op.

doet hij het dan wel krijg je dan zo ferari plaatje en onder de werkbalk rood en als je start klikt krijg je dan ook zo ferari achttig??
moet ik ful instal style xp men downloaden of die anderen??

Full Install Style XP Men

Maar denk er aan het is shareware!!

Full Install Style XP Men

Maar denk er aan het is shareware!!
wat is shareware
maar ik heb dat ferari plaatje niet en als ik op start klik is het nog hetzelfde behalve de onderste werkbalk en bij internet en als je op iets klikt krijg je het ferari

Dat is een programma dat je (meestal) 30 dagen gratis kunt gebruiken, en daarna moet je het kopen, of je kunt het niet meer gebruiken.

Dat is een programma dat je (meestal) 30 dagen gratis kunt gebruiken, en daarna moet je het kopen, of je kunt het niet meer gebruiken.
dus dan heb ik het ferari niet meer of kan ik dan geen andere meer doen

wat is shareware
maar ik heb dat ferari plaatje niet en als ik op start klik is het nog hetzelfde behalve de onderste werkbalk en bij internet en als je op iets klikt krijg je het ferari

ja maar waarom heb ik geen ferari als achtergrond en als ik start klik heb ik nog gewoon het zelfde maar de werkbalk en de rest zie je met rood en ferari staan

Ik neem aan dat het programma geïnstalleerd hebt.
Ik ken het niet maar je zult moeten zoeken in het programma naar, het toevoegen van een nieuwe stijl of thema, en dan blader je naar het Ferrari bestand.
Ik neem ook aan dat je de computer na de installatie opnieuw moet opstarten.

Ik neem aan dat het programma geïnstalleerd hebt.
Ik ken het niet maar je zult moeten zoeken in het programma naar, het toevoegen van een nieuwe stijl of thema, en dan blader je naar het Ferrari bestand.
Ik neem ook aan dat je de computer na de installatie opnieuw moet opstarten.
nee dat hoeft nie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan