Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat het weer werkt,maar ik ben je met NTFSforDOS toch even kwijtToen ging ik maar wat andere opties uit het menu proberen, één daarvan was NTFSforDOS.
In de herstelconsole komen was dus geen optieDus ik dacht dat formatteren misschien zou helpen. Dus ik stop de Windows CD-Rom erin (waarmee ik al vaker heb geformatteerd) en ik boot de PC vanaf de CD-Rom. Nu wordt het (voor mij) ingewikkeld.
Hij gaat laden en ik kom (zoals gebruikelijk) in een blauw scherm met 3 keuzes:
- Windows installeren
- Windows herstellen
- Aflsuiten
Nu komt het probleem: telkens wanneer ik 1 van de 2 bovenste opties kies, krijg ik een blauw scherm met een fout PARTMGR.SYS. Ik kan dus zelfs niet meer formatteren! Ben ten einde raad. Er staan een paar belangrijke bestanden op mn schijf, maar ik heb meerdere schijven dus als ik Windows op een andere schijf kan installeren is het ook goed. Maar ik kan dus helemaal niks meer!
2.Voor je ooit "exit" kunt typen,zul je eerst in de herstelconsole moeten zitten en zover kwam LowiV dus niet.Als je van de windows cd opstart kan je de installatie ook afbreken...
om naar dos te gaan (exit)
Hij gaat laden en ik kom (zoals gebruikelijk) in een blauw scherm met 3 keuzes:
- Windows installeren
- Windows herstellen
- Aflsuiten
Nu komt het probleem: telkens wanneer ik 1 van de 2 bovenste opties kies, krijg ik een blauw scherm met een fout PARTMGR.SYS.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.