Windows XP Zwart scherm met wit streepje na Dell scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjuhhh1993

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
127
ik heb thuis nog een oude dell gx110 staan die ik weer wil gaan gebruiken gewoon om een beetje mee te prutsen:), maar er stond dus geen windows op. het probleem is dat er geen dvd-speler in zit en ik niet van usb kan booten. heb hd in een andere pc gehangen(hp d530) en xp via die pc geinstalleerd. Toen ik de hd weer terug deed in de Dell en opstarten kwam ik na het dell scherm niet verder dan een zwart scherm en wit streepje. m'n vraag is dus hoe krijg ik windows XP werkend ?

Gert
 
Op die manier niet in ieder geval.

Misschien een cd spelertje inbouwen of externe cd speler?
 
als ik de dvd speler van me andere pc pak kan ik die dan al meteen gebruiken of moet je dan eerst nog wat installeren?
er is een ruimte van 2 cm voor de dvd speler. bestaan die:S
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, installeren is niet nodig, alleen even goed aansluiten, pc opstarten en klaar
 
Kan ik me iets bij voorstellen omdat er in die Dell totaal andere hardware zit dan in de HP.

Zou gewoon ff je cd/dvd speler uit die HP halen en in de Dell monteren.
Je kan hem na installatie weer terugzetten in de HP.

Maar een nieuwe CD/DVD zijn ook de kosten niet meer tegenwoordig. (voor 15 euro heb je een DVD spelertje)

Groeten Marcel

Ik zag dat jullie me al voor waren.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je je vergist, ik zag een foto van een Dell gx110 en het deel van de cdrom speler wat je ziet is alleen het laatje, de overige centimeters zitten gewoon achter het front.
Je zal er wel 1 moeten hebben met het eject knopje op het laatje en niet eronder.

Groeten Marcel
 

Bijlagen

  • DELL_GX110.jpg
    DELL_GX110.jpg
    30 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je je vergist, ik zag een foto van een Dell gx110 en het deel van de cdrom speler wat je ziet is alleen het laatje, de overige centimeters zitten gewoon achter het front.
Je zal er wel 1 moeten hebben met het eject knopje op het laatje en niet eronder.

Groeten Marcel

Klik op de link voor plaatje
cd1

cd2
 
Laatst bewerkt:
heb de dvd drive uit de hp in de dell gedaan xp geinstalleerd en et werkt is weer helemaal goed :D

bedankt mrmusic en hoogteijling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan