windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Hallo,

ik heb wimdows xo er op gezet en norton geinstalleerd meteen even op kazzaa lite beter niet kunnen doen zat en hoop **** tussen via adaware een scan gedaan
nu krijg ik bij opstarten van de pc een melding dat rundll3232.exe niet te vinden is dit een probleem? klik op oke en kan gewoon alles doen

wil iemand mij helpen

ik krijg ook 13 meldingen bij norton iets van let op aware had ik bij 98 se nooit

Weet je zeker dat het geen spyware is en al gescand op trojans of virussen.

LEESVOER

ik zou het niet weten maar kan het kwaad dat rundll32.exe er staat bridge voor kan toch geen kwaad??

Geef eens prezies wat er staat als fout melding.

als ik met norten een scan doet staan ze bij gedetecteerd en kan ik ze niet verwijderen

maar niets ergs dus run32dll.exe

Oplossing hier

kan oorzaak zijn van virus dus even scannen en rundll32.exe terug plaatsen van af je windows schijf.

er staat er 1 in quarantarie w32.jeefo

kan het kwijt die run32dll.exe ik begrijp er niets van kan hem niet terugzetten. dacht windows xp top dit heb ik nooit gehad met 98 se

Scannen in veilige modus en bestand terug zetten zoals eerder besproken

Geplaatst door rieny
er staat er 1 in quarantarie w32.jeefo

kan het kwijt die run32dll.exe ik begrijp er niets van kan hem niet terugzetten. dacht windows xp top dit heb ik nooit gehad met 98 se

Sorry hoor, maar dat jij virussen/spyware/trojans binnenhaalt met Kazaa ligt heus niet aan XP.

XP draait prima maar om onbeveiligd het net of mail binnen te halen ligt toch aan je zelf.
Als je XP installeert zorg dan eerst voor de laatste updates hiervan.
En installeer een goede virusscanner met de laatste updates voorkom je dit soort problemen.
Met een beetje goede wil krijg je hem weer clean en anders gewoon opnieuw formatteren en dan installeren zoals het hoort.

Gewoon de aanwijzingen die je krijgt goed bestuderen al doende leert men.
:thumb:

Succes

jullie hebben gelijk meteen kazzaa eraf gehaald
heb norton 2004 nl nee niet van kazzaa
ik laat hem niet meer opstarten met rundll32.exe ik weet niet wat voor functie hij heeft met mcaffee ook laten lopen geeft geen virus aan

Je berichten zijn moeilijk te begrijpen, vind ik. Heb je Norton én McAfee? Al iets gedaan met de door SJJ aangedragen oplossingen?

Lees dit trouwens ook eens goed door: KLIK.

Hallo Rieny, je hebt het over Rundl3232.dll :D
Lijkt me een dll die je maar beter niet kunt hebben.
Eerder moet in het register iets gewijzigd worden zodat het systeem niet meer vraagt naar Rundl3232.dll.
Toch maar even flink scannen met alles wat je hebt.

De echte dll heet Rundl32.dll

in een bericht van sjj staat een link waar staat dat je moet scannen via mcafee daar zijn geen virussen gevonden en bij mijn eigen vrusscanner norton ook niet . Allen bij opstarten van mijn pc kreeg ik die melding van rundll. Ik heb nu bij msconfig een vinkje weggehaald bij rundll tijdens het opstarten nu krijg ik die melding ook niet meer

sorry dat ik zo onduidelijk ben ben een leek en jullie pro's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan