windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0208

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Berichten
2
waarom geeft windows xp bij de installatie ervan steeds dezelfde onherstelbare fout aan.
Volgens mijn ideeen moet ik een nieuwe cd aanschaffen.

Heeft u andere tips voor mij? Graag snel een reactie terug. Alvast bedankt voor u medewerking om dit bericht te lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door gast0208
waarom geeft windows xp bij de installatie ervan steeds dezelfde onherstelbare fout aan.
Volgens mijn ideeen moet ik een nieuwe cd aanschaffen.

Heeft u andere tips voor mij ? Graag snel een reactie terug. Alvast bedankt voor u medewerking om dit bericht te lezen.


Graag email terug

Dit is een forum om computerproblemen op te lossen. Zodat iedereen mee kan lezen wat er gedaan word en er zo wat van kan leren.

Geef eens wat meer informatie over die fout, is dat tijdens installeren of in windows zelf?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Danny

Jij wou weten of dat bij de installatie was van Windows Xp. Je hebt het goed geraden als jij een tip hebt, ik denk zelf dat ik een nieuwe Xp Cd-rom nodig heb.

Groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:confused: Wil je graag spam??? Standaard is de optie ingeschakeld dat als er iemand hier post jij een mail krijgt :). Dus veel verschil maakt dat toch niet? en als het op het forum geplaatst word kan het ook nog nuttig zijn voor anderen :thumb:
 
maak de cdrom van xp eens goed schoon,wie weet helpt dat?:rolleyes:
 
Geplaatst door gast0208
Graag een email terug
Leg je vader maar uit, dat we niet via de E-mail antwoorden.
Zoals gezegt, dit is een computer hulp forum.
Ander mensen, die een probleem hebben, lezen vaak ook mee.;)

Een onherstelbare fout zeg je, maar staat er verder nog iets bij?
We kunnen er zo weinig mee.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan