Windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkjan9988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
XP start niet meer op

Ik had trojan msn-funny op systeem en heb deze met kaspersky verwijderd. Funny had zich in ieplorer.exe verborgen en deze file is gedeleted. Na een reboot start xp wel op maar krijg ik het welkomsscherm met 1 gebruiker. wanneer ik deze aanklik dan start windows op maar sluit hem direct weer af en komt terug in het welkoms scherm. Dit is ook zo in de veilige modus maar dan staat adminstrator er bij met hetzelfde resultaat

wat kan ik hier aan doen

Laatst bewerkt:
heb je al geprobeerd om de pc op te starten met je windows XP cdrom en dan via de setup de optie te kiezen :: windows herstellen
als dit niet kan dan ben ik bang dat je opnieuw kunt beginnen :( :(

het is zowiezo niet erg handig om de IExplorer.exe
te verwijderen dat heeft met je internet explorer te maken
dat blauwe Etje

normaal als kaspersky iets vind en hij kan het niet schoonmaken dan word het in quarantine gezet niet dat het veel helpt maar verwijderen is zoals nu niet e beste optie geweest :)
maar als het niet lukt als wat ik heir boven getyp heb dan zou ik verder geen oplossing weten misschien dat ik nog ergens op kom maar op het momenet niet :confused:

nee lukte ook al niet meer.

ik ben nu windows aan het kijken of ik hem er opnieuw overheen kan zetten

En waarom niet opgestart in de veilige modus en daar gekozen voor laatst bekende werkende configuratie.

zoals ik al had vermeld als ik mijn veilige modus op starten dan kwam ik weer bij mijn welkoms scherm terecht en kon dus nog niks doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan